י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
למרות האיום

תאגיד המים חזר בו; העבודות בשבת יימשכו

תאגיד המים "מי ברק" של בני ברק הודיע היום שאינו מתכוון לממש בשלב זה את האיום לנתק את אספקת המים לאתר בניית תוואי הרכבת

תאגיד המים חזר בו; העבודות בשבת יימשכו

בבית משפט המחוזי בתל אביב נערך דיון בפני השופט רחמים כהן, לבקשת החברות נת"ע ודניה סיבוס, לאחר שתאגיד "מי ברק" הודיע שהוא מתכוון לנתק את המים בשבת לאתר בניית תוואי הרכבת בגוש דן.

מדובר בבקשה שהוגשה אתמול לבית המשפט ובתום שעתיים של דיון, הודיע תאגיד המים "מי ברק" של בני ברק שאינו מתכוון לממש בשלב זה את האיום לנתק את אספקת המים לעבודות הרכבת בשבת.

חברת נת"ע הודיעה כי היא "ממשיכה בעבודות ההכרחיות לשמירת בטיחות כריית המנהרות. צר לנו שעיריית בני ברק ממשיכה במוצהר לחבל בפרויקט שנועד לשרת את תושביה, תוך זלזול בוטה בהחלטת בית המשפט ובבטיחות הציבור".

ביום רביעי השבוע, תאגיד "מי ברק" של עיריית בני ברק הודיע לחברות נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) ודניה סיבוס המבצעות את עבודות הרכבת הקלה בבני ברק, כי הוא מתכוון לנתק אתר אתר המינהור מזרם המים בשבת הקרובה. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בית המשפט אישר את המשך הכרייה גם בשבת, לרבות מתקן הדייס שנמצא מעל פני הקרקע "ככל שמדובר בעבודות שאי-ביצוען עלול לסכן נפשות".

בעקבות החלטת בית המשפט, נערכה הפגנה על ציר רחוב ז'בוטנסקי בבני ברק בהשתתפות כעשרת אפלים איש שהתפללו במקום קבלת שבת ותפילת ערבית. 

עבודות הרכבת בשבת עבודות הרכבת הקלה תאגיד מי ברק מי ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד