ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בדרכו לפשע

רגע לפני: תיעוד הרוצח נחשף בידי המשטרה

משטרת שיקגו מפרסמת בשעות האחרונות תיעוד וידאו של רוצח הבחור החרדי אליהו מושקוביץ הי"ד

צילום: משטרת שיקגו
צילום: משטרת שיקגו

משטרת שיקגו מפרסמת בשעות האחרונות תיעוד של רוצח הבחור החרדי אליהו מושקוביץ הי"ד, צעיר חסיד חב'"ד בן 24, שנרצח ביריות על ידי אלמוני בליל שמחת תורה לא רחוק מביתו.

בתיעוד נראה הרוצח כשחצי פניו מכוסות והוא לובש בגדים כהים, הרוצח הוא גבר שחור שרצח יום קודם לכן אדם מבוגר בן 73, לא רחוק מהמקום בו רצח את הבחור החסידי.

אתמול הודיעה הקרן היהודית המאוחדת, הפדרציה היהודית של שיקגו, כי היא מציעה פרס בסך 10,000 דולר למי שיביא מידע, שיעזור להביא ללכידתו של רוצח הבחור אליהו מושקוביץ הי"ד.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', שני מקרי רצח אירעו, בתוך 36 שעות - ערב שמחת תורה ומוצאי שמחת תורה בשיקגו, ושני הרציחות אירעו עם אותו כלי נשק, ככל הנראה על ידי אותו אדם, כך על פי המשטרה שחוקרת את הרצח.

כאמור משטרת שיקגו פרסמה תמונות ותיעוד וידאו של אדם שפניו מכוסות, מתוך מצלמות אבטחה באזור, ומבקשת את עזרת הציבור, כדי לנסות לאתר את החשוד, לטענת המשטרה, הוא ככל הנראה אחראי לשני הרציחות המזעזעות, ביניהם של אליהו מושקוביץ הי"ד.

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', הקורבן הראשון נרצח ביום ראשון, האיש דאגלס ווטס, צעד לטיול עם הכלבים שלו אחרי עשר בבוקר ביום ראשון, ליד ביתו, כשאלמוני ניגש אליו ללא דין ודברים וירה בו בראשו.

יום וחצי לאחר מכן - וכמרחק קילומטר לאורך רחוב שרידן, צעד הבחור אליהו מושקוביץ הי"ד, על שביל האופניים של פארק לויולה בסביבות השעה 22:20, ליד שדרת לאנט, כאשר לפתע מישהו ירה לו בראשו מאחורי אוזנו.

אליהו ז"ל, הוא בנם של השלוחים הרב מנחם-מענדל וחנה מושקוביץ, ולפני כשלוש שנים למד בישראל, במסגרת פרויקט 'מעיינות' בירושלים.

שיקגו רצח הבחור אליהו מושקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד