ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

ראש הישיבה לנציגיו: תעזרו לכולם, גם לחילוני

לקראת הישורת האחרונה של מערכת הבחירות המוניציפלית, נועדו בסוף השבוע נציגי 'יחד' המתמודדים ברשויות המקומיות עם מנהיג התנועה, ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מזוז

ראש הישיבה לנציגיו: תעזרו לכולם, גם לחילוני
הגר"מ מזוז צילום: עזרא טרבלסי

לקראת הישורת האחרונה של מערכת הבחירות המוניציפלית, נועדו בסוף השבוע נציגי 'יחד' המתמודדים ברשויות המקומיות עם מנהיג התנועה, ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מזוז.

יו"ר יחד אלי ישי אמר לנציגים, "תקבלו על עצמכם לתת מענה לכל אחד ואחד, לקבל בסבר פנים יפות כל פונה ופונה, לא לחינם בחרנו בכם, כמועמדים שלנו ושל הרב. בחרנו בכם, כי שמענו, ביררנו וראינו את המסירות והמחויבות שלכם למען הציבור, ביושר, בצניעות, באהבה, מכל הלב למען הציבור".

בדבריו רמז ישי כי תנועת ש"ס איננה ממושמעת לדעת תורה ואמר לנציגים, "אתם הראויים לבוא ולהביא לציבור את המהפכה שהוא רוצה, את הבחירה, את הזכות להחליט ולקבל נציגים שיהיו ממושמעים באמת לדעת תורה, אך במקביל, וזה לא סותר, גם מתמסרים לציבור בשביל לקבל את תמיכתו".

אלי ישי הוסיף ושיתף את הנוכחים בלבטים הרבים שהוגשו לשולחנו של הרב מזוז טרם הגשת הרשימות, "אני נמצא כאן ליד הרב, ואני אומר לכם, בכל מקום ומקום שמנו בפני הרב את הפרטים והצדדים, והרב קיבל את ההכרעה, לפעמים היו החלטות שחשבנו אחרת, אבל מה שהרב הכריע, לא זזנו ימין ושמאל. לאורך כל שנותיי ראיתי מה שנמלכים בדעת תורה לא נכשלים", אמר.

בדבריו קרא לנציגים, "אסור לוותר על שום קול". לדבריו, "ב"ה יש לנו נסיון גדול בניהול מערכות בחירות מוניציפליות, ואנחנו ניתן בע"ה בכל הכח בכדי שתהיה הצלחה בכל עיר ועיר".

מנהיגה של תנועת 'יחד' הגר"מ מזוז בירך את ראשי הרשימות של יחד ברחבי הארץ, "תזכו לקדש שם שמים, לפעול ולעשות למען התורה ועם ישראל לקרב את עם ישראל".  

לסיום דבריו דרש ראש הישיבה מהנציגים, "תהיו ישרים, תהיו אמיתיים, תעזרו לכולם, כל מי שמבקש עזרה תעזרו לו, לא משנה אם הוא עם כיפה  או בלי כיפה, עם זקן או בלי זקן, עם אף או בלי אף. דתי, חילוני, חרדי, אשכנזי, ספרדי, כולנו אחים, אתם מקבלים עבדות לשרת את הציבור. תזהרו כשאתם עוסקים בצרכי ציבור. זו זכות אך גם מחויבות לקדש שם שמים, ולעשות למען עם ישראל והתורה הקדושה".

הגרמ מאזוז הרב מאזוז תנועת יחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד