י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נִקְמַת דַּם עֲבָדֶיךָ הַשָּׁפוּךְ • צה"ל במרדף אחר המחבל

ההלם באזור התעשייה: המזכירה ורואה החשבון נרצחו בדם קר

בצל המצוד אחר המחבל הנתעב, הותרו לפרסום שמותיהם של נרצחי פיגוע הירי המחריד שהתרחש הבוקר (ראשון) במפעל באזור התעשייה ברקן שבשומרון • בשעות האחרונות צה"ל פשט על בית המחבל בכפר שויכה סמוך לטול כרם ובני משפחתו עוכבו לחקירה | דיווח מתעדכן

ההלם באזור התעשייה: המזכירה ורואה החשבון נרצחו בדם קר

בצל המצוד אחר המחבל הנתעב, בשעה האחרונה הותרו לפרסום שמותיהם של נרצחי פיגוע הירי המחריד שהתרחש הבוקר (ראשון) במפעל באזור התעשייה ברקן שבשומרון.

קים לבנגרונד-יחזקאל, בת 29, מראש העין, אם לילד בן שנה וחצי. קים הי"ד עבדה בשנה האחרונה כמזכירה של סמנכ"ל החברה. ההרוג השני בפיגוע הוא זיו חג'באני הי"ד בן 32 מראשון לציון, אב לשלושה ילדים. הנרצח עבד במפעל מזה כשלוש שנים כרואה חשבון.

הלווייתו של זיו חג'בי ז"ל, תושב ראשון לציון, תערך מחר  (שני) בשעה 14:00 במושב ניר ישראל.

בשעה האחרונה, כך על פי דיווחים בכלי התקשורת הפלסטיניים, צה"ל פשט על בית המחבל בכפר שויכה סמוך לטול כרם. על פי הדיווח, חיילים מתשאלים את בני משפחתו של המחבל וממשיכים בסריקות על מנת לאתרו.

מוקדם יותר הגיע הרמטכ"ל גדי איזנקוט למפעל בו התרחש הפיגוע, שם נפגש עם מנהל המפעל וראש מועצת שומרון יוסי דגן שאמר לו "אנחנו דורשים למצוא את המחבל הנפשע, ואת כל תומכיו ולמצות עמו את הדין". שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לפיגוע ואמר כי "צה"ל וכוחות הביטחון מנהלים מצוד נרחב אחר המחבל שביצע את הפיגוע הקשה בברקן. זה רק עניין של זמן עד שנשים עליו את היד".

בתוך כך, השתפר מצבה של בת 54 שנפצעה באורח קשה בפיגוע. מבית החולים בילינסון בפתח תקווה שם אושפזה, נמסר כי מצבה הוטב ומוגדר בינוני וכי לא נשקפת סכנה לחייה.

פיגוע ירי יישוב ברקן הותר לפרסום פיגוע לאומני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד