י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הפלג עוקץ

'דגל' מניחים רגל בכל מקום שיש קליפת בננה

בסיעת 'בני תורה' של הפלג הירושלמי פתחו את המטה בירושלים בשורת עקיצות על דגל התורה  • הדוברים הביאו בשם ה'חזון איש' "להראות בעולם כמה יהודים לא כרעו לבעל"

'דגל' מניחים רגל בכל מקום שיש קליפת בננה
חיים אפשטיין צילום: משה בלוי

בסיעת 'בני תורה' - עץ של הפלג הירושלמי, פתחו אמש (מוצאי-שבת) את המטה המרכזי לקראת הבחירות המוניציפליות בעיר ירושלים, במשרד השוכן במתחם שטנר בהשתתפות ראשי המטות מכל העיר. 

המקום הראשון ברשימה חיים אפשטיין שמכהן כיום כסגן ראש העיר מטעם מפלגת עץ, נשא דברים בפני הפעילים, ובתוך דבריו בחר להתייחס גם לכישלונות המוניציפליים של דגל התורה. אפשטיין אמר, "ברור לכולם שזה לא משנה מה תהיה התוצאה, אבל כל קול נוסף שלנו בקלפי זה קידוש השם לכל דבר ועניין. זה לא משנה אם נקבל עוד משרה או פחות משרה, כי הקידוש השם פה הוא עצום. וזו עיקר המערכה - להביא כמה שיותר קולות לקלפי".

"החזון איש הגדיר את זה פעם, אם אני לא טועה בהתבטאות: "להראות בעולם כמה יהודים לא כרעו לבעל", ולכן חשוב כל קול ולא ההישג שאנחנו נשיג או שלא בסופו של דבר", אמר סגן ראש העיר.

"היה לנו עד עתה סיעתא דשמיא, ובעזרת השם נמשיך הלאה עם סיעתא דשמיא גדולה. בעוד שלאחרים, והגדרתי את זה לאחרונה - שלדגל התורה יש סיעתא דשמיא מאוד גדולה בכך שהם מצליחים להניח את הרגל שלהם בכל מקום שיש קליפת בננה, זו הסיעתא דשמיא שיש להם", הוסיף בעקיצה למפלגה הליטאית.

אפשטיין המשיך, "אתם עוד תראו הלאה, כי להערכתי השבוע עוד נכונו להם כמה חגיגות עם זה. יש הרבה בננות בדרך והם מחפשים את הקליפות ברגלים כדי למצוא את זה".

"צריכים לדעת שהמערכה היא פה על קידוש השם, ולא אני זה שיטיף לכם פה עם קידוש השם, כל אחד פה יודע ומבין בזה יותר טוב ממני, ולכן צריכים לעשות את כל המאמץ", אמר בנאומו.

את דבריו סיים יו"ר 'בני תורה', "בהזדמנות זאת אני רוצה לברך את חבר המועצה הרב אברהם מנקס (מקום 2 ברשימה). ושיהיה בהצלחה רבה לכולם".

חיים אפשטיין הפלג הירושלמי בני תורה דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד