ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

ביקוש רב בחנויות החשמל לתנורי האפייה של 'אלקטרולוקס'

בחברת 'מיניליין' מסכמים תקופת חגים מוצלחת, כשבמהלכה נמכרו מאות תנורים בעלי טכנולוגיה מתקדמת • משפחות ברוכות ילדים רבות נהנו מתנורים מיוחדים המותאמים למשפחה החרדית בגדלי XXL

קרדיט: יח"צ מיניליין
קרדיט: יח"צ מיניליין

'מיניליין', היבואנית הרשמית של חברת 'אלקטרולוקס' בישראל, מסכמת את המכירות הגבוהות ערב החגים בסיפוק רב, משפחות רבות בחרו בתנורי ה-XXL המצוינים של החברה זאת משום איכות וטיב האפייה שהם מספקים, אפשרות אפייה של כמה תבניות בו זמנית, הנפח הענק והרחב במיוחד של התבניות והטכנולוגיה המתקדמת.

מדובר בתנורי אפייה אמינים ואיכותיים בעיצוב חדשני בעלי ביצועים מעולים. התנורים בעלי תבניות הרחבות ב20% יותר מתבניות הסטנדרט ומאפשרים לאפות 3 תבניות יחד ובדיוק מירבי זאת אודות למאווררי הטורבוUltra fan plus  הגדולים הגורמים לפיזור החום בתאי האפייה בצורה אחידה ומהירה מה שמבטיח תוצאות איכותיות. חיישן Foodprobe - שמבקר את טמפרטורות המזון לאורך כל זמן האפייה והבישול. Pyro cleaning - לניקוי עצמי פירוליטי ב- 500 מעלות צלסיוס.   omegatouch- לתפעול ואפייה קלים על ידי כפתורי מגע.

'מיני ליין', היבואנית הרשמית 'אלקטרולוקס' מודה על האמון שנותנים בה שוב ושוב הציבור החרדי ומבטיחה להמשיך ולהיות קשובה לצרכיו הייחודיים של המגזר ולהמשיך ולפתח עבורם פתרונות איכותיים.

את התנורים המצוינים של 'אלקטרולוקס' ניתן למצוא בחנויות החשמל המובחרות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד