ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"ננקום את דמך"

מאות ליוו את קים הי"ד אל דרכה האחרונה

בשעה האחרונה ליוו מאות בני אדם את קים לבנגרונד-יחזקאל הי"ד - שנרצחה בפיגוע הדמים הנורא באזור התעשייה ברקן - אל דרכה האחרונה • הסב ספד בדמעות: "ננקום את דמך - הוא לא נשפך לשווא" • השר איוב קרא: "זהו יום שחור משחור"

מאות ליוו את קים הי"ד אל דרכה האחרונה
המשפחה הכאובה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשעה האחרונה ליוו מאות בני אדם את קים לבנגרונד-יחזקאל הי"ד בדרכה האחרונה.

שר התקשורת איוב קרא ספד לה בשם הממשלה ואמר כי "זהו יום שחור משחור, אין מילים להביע את העצב והיגון שנגרם על-ידי טרוריסט נתעב בברקן. 'באתי להביע את תנחומיי בשם ממשלת ישראל, באתי לומר סליחה לבעל המסור ולתינוק המתמסר שלא יזכה לראות את אמו".

קרא הוסיף: "הטרור רצח וחיסל את שני אחיי. הטרור בקרב האיסלאם הקיצוני הפך לבעיית העולם כולו. מתסכל אותי שלכולם בעולם אין תשובה לטרוריסטים. התשובה הוא ערך החיים, כך ראיתי במפגשיי עם בכירים בעולם. אנחנו קוראים לעולם כולו להיאבק בטרוריסטים. טרור מנצחים בנחישות". השר קרא סיים את דבריו ואמר "הקם להורגך השכם להורגו, מחבל מקומו בקבר".

נסים יחזקאל, סבו של גיא, בעלה של קים אמר: "פלסטיני שפל רצח את קים, היא וגיא נכדיי הקימו משפחה לתפארת. אהבו מאוד ונולד להם תינוק. התגוררו בברקן ועברו לראש העין להתגורר ליד הסבתא".

"קים עמדה למבחן בלשכת עורכי הדין ולא זכתה לעבור אותו. אינני מאמין ששורות אלה נכתבות בלשון עבר. איזו מדינה תהיה לנו אם לא נוכל לתת ביטחון לעובדים? קים היקרה - ננקום את דמך. הוא לא נשפך לשווא".

הלוויה מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד