ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הלוויית הנרצח

מאות ליוו למנוחות את הקדוש זיו חג'בי הי"ד

הקדוש זיו חג'בי הי"ד מראשון לציון, שנרצח אתמול (ראשון) בדם קר, על ידי מחבל במפעל אלון בו עבד בברקן כמנכ"ל כספים, הובא למנוחות במושב ניר ישראל שבדרום, כאשר מאות בני אדם הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה

אילוסטרציה צילום: פלאש 90
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

הקדוש זיו חג'בי הי"ד מראשון לציון, שנרצח אתמול (ראשון) בדם קר, על ידי מחבל במפעל אלון בו עבד בברקן כמנכ"ל כספים, הובא למנוחות במושב ניר ישראל שבדרום, כאשר מאות בני אדם הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה. המנוח הותיר אחריו אלמנה ושלושה ילדים, בהם תאומים בני שבע ופעוט בן ארבע.

"לפני 22 שנים אני זוכר כשלימדתי אותו לעלות לתורה" ספד הרב שמעון סולומון, רב המושב ניר ישראל. "הוא היה ילד מיוחד ואני זוכר אותו במיוחד. כשאנחנו באים ללוות אדם כזה בדרכו האחרונה אפשר לומר עליו כשמש ששוקעת באמצע היום, זה לא טבעי שהאבא יצטרך להגיד קדיש".

האם איריס חג'בי ספדה בדמעות לבנה, "אני לא מאמינה שאני בסרט הזה. אני לא יודעת מה עושים עם זה, איך מתמודדים עם זה. ביום שבת הקרוב יש לו יום הולדת, הוא בן 35, רק 35. למה? למה אני צריכה לקבור את הבן שלי בגיל 35? יש לו ילדים קטנים, זוג תאומים בני 7 וילד בן 4 וחצי, מה האימא שלהם תגיד להם על זה? בנימים הכי קטנים של הגוף הם קשורים לאבא שלהם. אבא שלך עומד לידי הוא לא יכול לדבר. שנינו בוכים ואנחנו לא יודעים מה לעשות עם זה. השארת לנו 3 נכדים מדהימים ואנחנו נתמוך בנטלי ונעזור להם לעבור את התקופה הקשה הזאת. ואנחנו בעצמנו לא יודעים איך נעבור אותה. אני אוהבת אותך זיו".

טל, אחיו של זיו ספד ואמר "אני עומד פה ובוכה והמילים לא יוצאות. רוצה להתעורר מהסיוט הזה ולא מצליח. רק לפני כמה ימים עשינו שיחת ועידה כל האחים כשאמרתי לך שאני בא לארץ ליום הולדת של אמא. כל כך היה לך חשוב לעשות משהו. אפילו שמרנו תאריך לעשות גיבוש אחים. זה לא הגיבוש שרציתי".

רפי אלון, הבעלים של קבוצת אלון, מירר בבכי: "זיו היקר, בדרך לכאן הייתי בטוח שנפגוש אותך ותראה לי את המושב ושזה חלום בלהות, אבל הסתכלתי ימינה ושמאלה וראיתי שאתה איננו. אתה איש אהוב ויקר. אתמול היינו בהלווייתה של קים שכל כך אהבנו. קים וזיו שתמיד הסתודדו ביניהם והסתדרו והנה גדעו לנו שני עצים ענקיים. כואב לנו מאוד. יהיה קשה להמשיך בלעדיהם. מפגע מנוול, חלאת המין האנושי. שהשם ייקום דמו בעזרת השם. איך יכול להיות? יש לנו 200 פלשתינים ואני מאמין שכולם אוהבים את החברה".

פיגוע ירי יישוב ברקן ניר ישראל זיו חג'בי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד