י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בעקבות הפיגוע

בנט זועם: "להרוג אותם ולהרוס את הבתים"

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, התבטא בחריפות: "בחודשים האחרונים חודרים באופן יומיומי עשרות מחבלים מעזה, כולל היום, מניחים מטענים ויוצאים חזרה הביתה בשלום. מה הייתי עושה שונה? הייתי נותן הוראה להרוג אותם"

בנט זועם: "להרוג אותם ולהרוס את הבתים"
נפתלי בנט צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, התבטא בחריפות  בכנס הצגת התכנית המדינית של המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), בעקבות הפיגוע אתמול, "אני חושב שאנחנו צריכים לעשות תיקון משמעותי ומהיר במדיניות הביטחונית של ישראל ולחזק את ההרתעה, מדברים טקטיים עד אסטרטגיים".

"בחודשים האחרונים חודרים באופן יומיומי עשרות מחבלים מעזה, כולל היום, מניחים מטענים ויוצאים חזרה הביתה בשלום. מה הייתי עושה שונה? הייתי נותן הוראה להרוג אותם" אמר בנט.

בהתייחס לפיגוע שאירע אתמול באיזור התעשייה ברקן, אמר "התרחש רצח נתעב של שני ישראלים. החל מהראשון בנובמבר המשפחה של הרוצח תקבל כ-15,000 ש"ח בחודש. צריך להפסיק את זה. צריך להרוס את הבית של רוצחי ארי פולד ז"ל, רונן לוברסקי ז"ל, ינאי וייסמן ז"ל, אשר חסנו ז"ל - כולם עומדים. 102 בתים של רוצחי ישראל עומדים. צריך להרוס אותם".

בנט הוסיף ואמר, "צריך לעבור מדיבורים על הרתעה ליצירת הרתעה, ואני מתכוון להמשיך לפעול להחזרת ההרתעה על ידי פעולות מובהקות וברורות".

נפתלי בנט הריסת בתי מחבלים עונש מוות למחבלים המכון למחקרי ביטחון לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד