י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במקביל - הסריקות נמשכות

הפלסטיני שאזק את קים הי"ד - נחקר ושוחרר

התפתחות בעלילה: מי שאזק את ידיה של קים הי"ד - הוא לא המחבל אשרף נעלאווה, אלא פלסטיני אחר שעשה זאת לבקשת המחבל • אלא שכעת מתברר כי הוא נחקר ע"י השב"כ ושוחרר

הפלסטיני שאזק את קים הי"ד - נחקר ושוחרר
הרמטכ"ל בהערכת מצב צילום: מתוך הוידיאו

אתמול, בשעות הצהריים, הזדעזעו רבים לשמוע כי קים לבנגורנד-יחזקאל הי"ד, שנרצחה בפיגוע במפעל אלון בברקן, נקשרה באזיקונים בטרם נורתה למוות מטווח קצר, על ידי המחבל אשרף נעלאווה, שהסריקות אחריו עדיין נמשכות.

על פי הפרסום הערב (שני) של כתב 'כאן' בשטחים, כרמל דנגור, מי שאזק את ידיה של קים הי"ד, לא היה המחבל אשרף נעלאווה, אלא פלסטיני אחר שעובד כמנקה במפעל.

תחילה דווח כי המחבל ביקש מהמנקה כי יאזוק את קים, אך זה נבהל מהנשק ונמלט. אולם על פי הדיווח של דנגור, המחבל איים על עובד הנקיון כי באם לא יאזוק את קים, - יירה בו.

לאחר שהעובד כפת את ידיה של קים, המחבל אשרף נעלאווה נתן למנקה לברוח, וכך ניצל. על פי הפרסום, המנקה תוחקר בשב"כ בנושא, אך לא נעצר.

"הפיגוע נודע לי בדרך הכי קשה שיכולה להיות", סיפר גיא, בעלה של קים הי"ד, בשיחה עם עודד בן עמי ב'החדשות'. "אחותה ואמא שלה דפקו לי בדלת והודיעו לי שהיה פיגוע בברקן ושקים לא עונה, ניסיתי להרגיע אותם ורציתי לנסוע לכיוון - אבל אמא שלה ביקשה שאשאר איתם".

אביה של קים נסע במהירות לאזור התעשייה ברקן ולאחר שגיא הכווין אותו למקום המדויק בו עבדה, הוא בישר לו את הנורא מכל. "הוא אמר לי: 'גיא, קים מתה. אני ראיתי אותה על הרצפה' וזה הספיק לו להבין שהיא אחת הקרבנות".

יישוב ברקן פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד