י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד דרמטי

נס מול המצלמות: הילדה נקברה בארגזים שנפלו

ילדה קטנה נלכדה תחת עשרות בקבוקים שנפלו עליה בסמוך לחנות מכולת בבני ברק • "בחסדי שמים לא נגרם לה נזק", אומר ל'בחדרי' בעל המכולת • צפו בתיעוד

נס מול המצלמות: הילדה נקברה בארגזים שנפלו
ילדה חולצה מארגזים שנפלו עליה צילום: המצלם

במהלך ימי חול המועד סוכות, הגיעה משאית של חברה מוכרת לספק שתייה לחנות מכולת בשכונת זכרון מאיר בבני ברק. בתיעוד מצלמות האבטחה של החנות, נראה עובד החברה כשהוא מוביל משטחים של בקבוקי מים לעבר המדרכה.

במקום חולפת אישה חרדית עם תינוק בידיה וילדה קטנה, בסמוך למשטח. לפתע, המשטח נופל על צידו. האישה באינסטקטיביות צועדת לאחור, אך בתה הקטנה שהחלה לברוח, נלכדת מתחת למספר ארגזי שתייה שנופלים עליה.

האם מתעשתת מיד, כשהתינוק בידיה היא מנסה לחלץ את בתה. בסיוע עוברים ושבים וכן העובד, הם מצליחים להרים את ארגזי השתייה, כ-15 במספר, והילדה חולצה החוצה.

"בחסדי שמים לא נגרם לה נזק", אומר ל'בחדרי חרדים' בעל חנות המכולת, גד מילר. למחרת, פנו מהחברה להוריה של הילדה ופיצו אותם במשהו קל.

אהרל'ה קופילוביץ, חובש רפואת חירום באיחוד הצלה, ישב באותו הזמן ברכבו ברחוב אור החיים. הוא שמע זעקות לעזרה, הוציא את הציוד הרפואי ומיד חש לעזרה. הוא קיבל את הילדה מיד האמא וביצע בדיקות ראשוניות במקום, למרבה הנס סבלה הילדה מחבלות קלות בלבד.

בקבוקי שתייה חנות מכולת מצלמות אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד