י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לראשונה: סדנת בשרים ויין בכשרות מהדרין

גם אתם חולמים על בשרים ורוצים מעשנה פרטית בחצר הבית? יודעים איך נמדדת איכותו של בשר? סדנת הבשרים המהדרין של מסעדת הבוטיק 'טרקלין' וסמוקי ג'ו, מיועדת בדיוק בשבילכם – חובבי הבשר

קרדיט: הטרקלין
קרדיט: הטרקלין

טרנד סדנאות הבשר שכובש בשנים האחרונות את הציבור הישראלי, הגיע לראשונה גם לציבור החרדי עם משתה וסדנת בשרים בכשרות מהדרין. הסדנאות השונות מציעות למשתתפים התנסות של ממש עם סגנונות בישול ועישון והסברים על השימושים בנתחים ובסוגי הבשר השונים.

כעת, גם חובבי הבשר בציבור החרדי המקפידים על כשרות מהדרין, יכולים ליהנות מחויית בשרים ייחודית. הסדנא החדשה שנערכת בסגנון של משתה עתיר נתחי בשר עסיסיים, היא פרי שיתוף פעולה 'סמוקי ג'ו' - המתמחה בבשרים מעושנים יחד עם מסעדת הבוטיק 'טרקלין'.

סדנת עישון בשר- קרדיט  הטרקלין

 

הסדנא מפגישה את התשוקה של המשתתפים לבשר איכותי ומשובח, עם שיטות עישון וצליה מרחבי העולם, עם מרקמים חדשים, נתחים יוקרתיים וטיפים לעישון ובישול נכון בשיטת עשה זאת בעצמך.

את הסדנא מובילים קצבים ושפים מהשורה הראשונה של עולם העישון והברביקיו יחד עם יינן מקצועי שמלווה את הסדנא בהסבר על שילוב היינות המתאימים לסוגי הנתחים. במהלך הסדנא, שמיועדת לגברים בלבד אניני טעם ואוהבי בשר, מכינים המשתתפים אסאדו קשתית על העצם, טועמים אונטריב מעושן בתוך קרואסון מפנק, צולים ברווז בשיטה מסורתית ועוד הפתעות וחוויות לחוש הטעם, הראיה והריח.

הסדנא מתקיימת במשכן המרווח של מסעדת הבוטיק הבני ברקית 'טרקלין', וכוללת לפחות שישה סוגי בשרים, קינוחים, שתיה ויינות כיד המלך.

הסדנא הקרובה תתקיים ביום שלישי ז' חשוון 16.10.18,

הירשמו עוד היום בטלפון 054-8529778

אוכל מסעדות בישול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד