י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא מדובר בסדיסט"

האב שגרם לחבלות לבתו הפעוטה שוחרר במפתיע

לדברי המשטרה מדובר בעבירות שיש בהן מסוכנות ברף הגבוה ביותר, אולם השופט קיבל את חוות דעתו של עורך הדין וקבע כי "רמת מסוכנותו נמוכה" • עו"ד גדליהו: "שמח שנפתחה חקירה"

האב שגרם לחבלות לבתו הפעוטה שוחרר במפתיע
חשוד חרדי בבית המשפט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אברך חרדי בן 27 מירושלים נעצר אתמול, בחשד כי נהג לצבוט את בתו בת שמונה חודשים ולגרום לה לחבלות. חוקרי תחנת לב הבירה ביקשו להאריך את מעצרו בשישה ימים, על מנת למצות את החקירה.

אשתו של החשוד עובדת כמטפלת בגן ילדים, השבוע היא הגיעה עם בתה התינוקת וראו את החבלות על גופה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעקבות כך הועבר דיווח למחלקת הרווחה ובשל כך נפתחה החקירה ביום שלישי השבוע.

במשטרה הוציאו נגדו צו מעצר ואתמול (רביעי) הוא אותר והגיע לחקירה. בחקירתו סיפר כי ייתכן והוא מחזיק חזק את בתו, ולכן נוצרו לה סימנים בגוף. "אמנם מדובר באדם ללא עבר פלילי, אבל מדובר באדם שמתעלל באופן פיזי בפעוטה בת 8 חודשים", אמר חוקר המשטרה לשופט וביקש להאריך את מעצר האב מחשש למסוכנות.

"הוא נוהג לצבוט אותה בגופה ולגרום לה לחבלות" אמר, "כאשר אדם עושה את זה לאורך זמן, זה התעללות". לדברי החוקר, מדובר "בעבירות שיש בהן מסוכנות ברף הגבוה ביותר".

פרקליטו של החשוד, עו"ד נדב גדליהו, אמר לשופט כי "מדובר באדם שיש לו בעיה נפשית". לדבריו, כשהוא במצבי לחץ, הוא מגיב בצורה כזאת. "לא מדובר בתיק של התעללות, מדובר בתיק של אדם שכאשר הבת שלו בוכה הוא היה מנסה להרגיע אותה בצורה הזאת ולא מעבר".

עו"ד נדב גדליהו

"לא מדובר בסדיסט שעשה את זה להנאתו", אמר עורך הדין גדליהו. באופן מפתיע, הביע שמחה על פתיחת החקירה במשטרה. "זה ישמע מוזר, אבל סוף סוף יהיה אפשר להתחיל בטיפול אינטנסיבי על ידי הקהילה" אמר, תוך שהוא מציין כי החשוד סובל מהפרעה של OCD, הפרעה כפייתית. "בחקירתו אמר שהוא מבקש עזרה וטיפול. אף אחד לא מתכחש לזה וגם אשתו מבקשת".

באשר למסוכנות של החשוד בגינה ביקשה המשטרה להאריך את המעצר בשישה ימים, אמר עו"ד גדליהו כי היא "מאוד מאוד ספציפית למצבים אלו כלפי בתו", ובמידה וישהה במעצר בית מלא, תופג המסוכנות. 

השופט אלעד פרסקי אמר כי אמנם עולה חשד סביר לפגיעה, אולם לא ברורה עוצמת המכות. "רמת המסוכנות כאשר הוא מחוץ לביתו נמוכה" קבע, והורה לשחרר את החשוד למעצר בית בבית בן דודו בירושלים למשך ארבעה ימים, ויומיים נוספים מעבר לכך שייאסר עליו להיות בקשר עם בתו.

תקיפה חמורה משטרת ירושלים בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד