כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

יוסי דגן: "על צה"ל לבצע פעולות תגמול"

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, יוצא בקריאה לראש הממשלה להורות לצה"ל לבצע פעולות תגמול צבאיות בעקבות הפיגועים הקשים שהתרחשו בשבוע האחרון

דגן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
דגן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתגובה לפיגוע הדקירה בכיכר החטיבה המרחבית שומרון, בו נפצע חייל מילואים בן 32 באורח בינוני ושתי אזרחיות באורח קל, אומר יוסי דגן, כי "מדובר בפיגוע שבו מחבל ערבי נאלח דקר חייל שעמד כאן בטרמפיאדה ושמר על הטרמפיאדה בצומת חטיבת שומרון שהיא הצומת המרכזית של יישובי גב ההר בלב השומרון".

החייל נפצע כנראה בפלג הגוף התחתון, אזרחית נוספת – תושבת – נפצעה כנראה מרסיסים של ירי של חיילים כנראה על אותו מחבל.

"אני רוצה לומר מכאן אמירה ברורה ופשוטה אנחנו לא נקבל ולא נסכים לקבל מצב של טפטופי טרור, זליגה של טפטוף ועוד טפטוף ועוד טפטוף, אנחנו חצי מיליון אזרחים שמתגוררים ביהודה ושומרון, אנחנו זכאים לביטחון כמו בכל מקום אחר במדינה".

דגן הוסיף, "אני קורא לראש הממשלה להורות לצה"ל היום לבצע פעולות תגמול צבאיות של צה"ל כנגד בסיסי הטרור מהרשות הפלסטינית, תם עידן הטיפול הכירורגי צה"ל צריך לפעול כנגד הרשות הפלסטינית שמממנת ומסיתה ומשלחת אותם.

"ראש הממשלה צריך להורות על 1000 יחידות דיור חדשות היום בשומרון בכל מקום שבו מנסים להכניע אותנו, לכתוש אותנו ולהבריח אותנו על ידי פיגועי טרור, אם זה באזור התעשייה ברקן צריך להקים אזורי תעשיה חדשים ואם זה כאן בצומת חטיבת שומרון צריך להקים 1000 יחידות דיור בגב ההר זו התשובה שתגדע להם את המוטיבציה".

"אדוני ראש הממשלה, אני דורש ממך להנחות לצה"ל לשנות כיוון ולפעול כנגד הרשות הפלסטינית כמו במלחמה".

יוסי דגן שומרון מועצת שומרון פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד