י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שר התורה: "מי שיצביע לרשימת 'חנ' יזכה להיות בבית המקדש"

על רקע התמשכות חילולי השבת והכרסום המתמשך בסטטוס-קוו בעיר חיפה על ידי ראש העיר המכהן-יונה יהב ובעקבות מסכת הרדיפות והתנכלויות מצד העיריה והעומדים בראשה, נציגי הציבור החרדי בעיר ובראשם הרב מיכי אלפר - נכנסו אל הקודש פנימה להתברך מפיהם של מאורי העדה 

שר התורה: "מי שיצביע לרשימת 'חנ' יזכה להיות בבית המקדש"

"ברוך שפטרני", "הוא עוד יבוא לבקש ממך" כך אמר שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שליט"א על ר"ע חיפה המכהן -יונה יהב, הפוגע בקדושת השבת ובציבור החרדי בעיר.

על רקע התמשכות חילולי השבת והכרסום המתמשך בסטטוס-קוו בעיר חיפה על ידי ראש העיר המכהן-יונה יהב ובעקבות מסכת הרדיפות והתנכלויות מצד העיריה והעומדים בראשה, נציגי הציבור החרדי בעיר ובראשם הרב מיכי אלפר, שלוחם הנאמן של רבני הקהילות וגדולי הדור, העושה לילות כימים למען התושבים וקדושת העיר, נכנסו אל הקודש פנימה להתברך מפיהם של מאורי העדה; שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שליט"א ראש הישיבה הגאון הגדול רבי גרשון אדלשטיין שליט"א , אשר הביעו את תמיכתם בסיעת 'חנ' והעומד בראשה הרב מיכי אלפר.

מרנן ורבנן, קיבלו בחמימות את פניהם של רבני הקהילות; הגאון ר יחיאל במברגר שליט"א-רב הקהילה החרדית בחיפה, הרה"ג רבי זלמן הכרמי שליט"א- ראש ישיבת וכולל 'הרמה' בקרית שמואל והרה"ג רבי פרץ מאיר שליט"א-ראש מוסדות 'זיו התורה' ונציגי רשימת 'חן' הרב מיכאל אלפר העומד בראש הרשימה, הרב מנחם קפלן, הרב אריה זיסמן, הרב מנחם קובר והרב אושרי יוסף והביעו את תמיכתם ברשימה ובעומד בראשה.

רבני הקהילות, שטחו בפני גדולי הדור את המתרחש בעיר בכל הקשור לרדיפת הציבור החרדי והצרת צעדיו  והכרסום המכוון בקדושת השבת בעיר והנסיונות לחסל את הסטטוס-קוו  ועמדו על פועלו של נציג הקהילה; הרב מיכי אלפר, במאבק הבלתי פוסק מול ההתנכלויות והפגיעות.

רבני הקהילות והנציגים, הביעו בפני שר התורה ומרן ראש הישיבה; את החשש בקהילה התורנית בחיפה, מפני המשך שלטונו של ראש העיר המכהן; יונה יהב, שמשמעותו; פגיעות נוספות על אלו שכבר נעשו ועל ההכרח להכניס למועצת העיר; נציגות חרדית חזקה, שתדע לטפל בצרכי הציבור; בחן ובעוצמה.

שר התורה, קיבל את פני הנציגים והתעניין בנעשה בעיר. וכששמע על מסכת הרדיפות מצידו של יונה יהב, ברך את הנציגים בברכת; 'ברכה והצלחה' ועל יהב אמר; 'ברוך שפטרני'. מיכי אלפר, המוביל את המערכה של הציבור התורני בחיפה כנגד; יונה יהב, קיבל  ברכה מיוחדת מפיו של מרן שר התורה;  'הוא עוד יבוא לבקש ממך'. 

במענה לשאלת; הגאון רבי פרץ מאיר, ראש מוסדות 'זיו התורה', מה לומר לאלו המתלבטים אם לתמוך ברשימת 'חנ' - בראשות מיכי אלפר, אמר הגר"ח קנייבסקי שליט"א; כי מי שיצביע לרשימת 'חנ' יזכה להיות בבית המקדש!

הערב, מוצאי שבת פרשת נח, יערך כנס פתיחת מטה הבחירות של הרשימה באולם נדבורנא בחיפה, בהשתתפות רבני הקהילות, ראשי ישיבות, אישי ציבור וחברי כנסת, בסימן "חיפה בוחרת לשמוע לגדולי הדור- מיכי אלפר בחן ובעוצמה".

מאות פעילים צפויים להשתתף בכנס, בו יביאו רבני הקהילה את דבר גדולי הדור ויעמדו על פועלו של נציג הקהילה בקדנציות הקודמות ועל הצורך הקיומי בהמשך קיומה של נציגות נאמנה, שיודעת לדאוג לצרכי הציבור ולדעת לקבל את מה שמגיע לתושבי העיר, בחן ובעוצמה.

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד