י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
גנבו שרשרת זהב

סופם המר של תוקפי היהודים הצרפתיים

ארבעה גברים נעצרו בניס, בחשד שתקפו ארבעה צעירים יהודים • אחד מהצעירים היהודים שהותקף - ענד תליון של מגן דוד • ראש העיר: "בלתי מתקבל על הדעת"

סופם המר של תוקפי היהודים הצרפתיים
ניס הצרפתית צילום: pixabay

משטרת צרפת עצרה ארבעה גברים בחשד שתקפו ארבעה צעירים יהודים בעיר ניס הצרפתית, בשל מניעים אנטישמים. אחד מהצעירים היהודים שהותקף - ענד תליון של מגן דוד.

האירוע התרחש בדרום העיר ניס, בסביבות השעה 2:00 לפנות בוקר, בשבת האחרונה. על פי הדיווח בערוץ 3 בטלוויזיה הצרפתית, ארבעת החשודים יחד עם צעיר נוסף תקפו את היהודים, היכו אותם וגרמו להם פציעות קלות. אחד מהתוקפים - גנב שרשרת זהב מאחד היהודים.

ראש העיר של ניס, כריסטיאן אסטרוסי, שמוביל מדיניות של אפס סובלנות כלפי אלימות גזענית ופעילות אסלאמית קיצונית בעיר, אמר כי האירוע הזה, הוא "בלתי מתקבל על הדעת".

בהודעה שיצאה ממשרדו עם הכותרת "תקיפה אנטישמית במרכז ניס", נמסר כי שוטרים החלו בחיפושים נרחבים בעיר אחר הפושעים, דבר שגרם למעצרם של החשודים בתוך שעות ספורות מהתקרית.

"אני לא יכול להסכים לעליית האנטישמיות בעיר שלנו או במדינה שלנו", אמר אסטרוסי בהצהרה שנתפסה כחריגה ביחס לאירוע שהוא ללא נפגעים קשים, "הפחדנות והאלימות של ההתקפות האלה לא יכולות לקרות, ואסור שהתקופים יצאו ללא עונש", הוסיף.

ניס צרפת אנטישמיות יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד