כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המשלוח החשוד מ'עלי אקספרס'

בני משפחה חרדית פתחו מעטפה וחשו ברע

ארבעה בני משפחה, תושבי ביתר, חשו ברע לאחר שפתחו מעטפה שהגיעה מאתר הקניות עלי אקספרס • צוותי כיבוי פינו את הבניין וחסמו את הרחוב כולו

בני משפחה חרדית פתחו מעטפה וחשו ברע
חסימת רחוב בביתר עילית צילום: ברנשטיין שמואל

בשעות אחר הצהרים (ראשון) התקבל דיווח על מספר בני משפחה שחשים ברע, המתגוררים ברחוב הרבי מזוועהיל בביתר עילית, זאת לאחר שפתחו חבילה עם אבקה לבנה שהגיעה מאתר הקניות עלי אקספרס.

כונני 'איחוד הצלה' שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לארבעה בני משפחה, אם כבת 47 ובתה כבת 20, נער כבן 17, וילד כבן 7, לאחר שחשו ברע, כאמור, לאחר פתיחת המעטפה שהגיעה בדואר. בשלב זה מצבם מוגדר קל והם פונו על ידי מד"א לבית החולים שערי צדק.

החבילות בפתח הבית. צילום: כב"ה יו"ש

בעקבות כך, שני צוותי כיבוי בליווי רכב ניטור - מטפלים בשעה האחרונה, בשתי מעטפות חשודות. הצוותים כרגע סגרו את הרחוב משני צדדיו והבניין פונה. חבלן משטרה ממחוז ש"י לקח את החומר לבדיקה בנס ציונה.

לאחר בדיקה וניטור הזירה על ידי צוותי חומרים מסוכנים של כב"ה מחוז יו"ש, התברר שהחומר הינו מגזניום קארבונט, המשמש לתחום הספורט. הזירה זוכתה והרחוב נפתח.

מכבאות והצלה ירושלים נמסר כי הוכרזה פקודת "וניל שחור" "עקב זיהוי שני מעטפות חשודות עם אבקה ברח הרבי מזוועהיל. המעטפות, הגיעו בדואר ישראל - משלוח מאתר עלי אקספרס, סין". 

הרחוב חסום לתנועה. צילום: ברנשטיין שמואל

חיים בלוי חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בארבעה בני משפחה שחשו ברע לאחר פתיחת מעטפה עם חומר שאינו מזוהה. צוותי כיבוי וכוחות הביטחון פועלים במקום. הארבעה פונו להמשך בדיקות בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשבשלב זה מצבם מוגדר קל".

ביתר עילית אבקה לבנה איסוף מעטפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד