י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גופשטיין: "יש דין ויש דיין"

סוחר הנשק הערבי מת בתוך כתלי הכלא

סוחר נשק ערבי מאזור חברון שהיה נשוי ליהודייה - מת ככל הנראה ממנת יתר, תוך כדי שהייתו בכלא • במהלך שהייתו איים לאחרונה על יו"ר ארגון 'להבה' • גופשטיין עם הישמע דבר מותו: "יש דין ויש דיין"

סוחר הנשק הערבי מת בתוך כתלי הכלא
דור קדמי, פלאש 90

וסאם שלאלדה, סוחר נשק ערבי מאזור חברון שהיה נשוי ליהודייה - מת ככל הנראה ממנת יתר תוך כדי שהייתו בכלא, לא לפני שהספיק לאיים על יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין. כך חושף אלחנן גרונר מ"הקול היהודי".

על פי הדיווח, הסוחר איים לאחרונה מתוך כתלי הכלא על גופשטיין. לאחר שנודע כי אותו סוחר מת כתוצאה ממנת יתר, אמר גופשטיין: "יש דין ויש דיין".

יצוין כי סוחר הנשק נמצא מת בתאו בכלא איילון בלילה שבין חמישי לשישי; לצוותי רפואה שהוזעקו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו.

על פי הדיווח של אלחנן גרונר, שלאלדה בן ה-28 מהעיירה סעיר הסמוכה לחברון, הורשע בסחר בנשק ובעבירות נוספות. הוא הופלל על ידי סוכן משטרתי ונגזרו עליו 7 שנות מאסר.

עוד דווח כי סוחר הנשק הערבי היה נשוי בעבר למוסלמית והיה אבא למספר ילדים, אולם הוא התחתן שנית בכלא עם יהודייה שהייתה מגיעה לבקרו.

על פי הדיווח, הסוחר איים על גופשטיין לאחר שחשד בו שהוא איים על אשתו היהודייה ועל אחותה הקטנה, והוא התקשר אליו מהכלא לפני שבועיים ואיים עליו.

"מועדון האסיר הפלסטיני" פרסם כי הסוחר הוגדר כ"שאהיד", על אף היותו עציר בגין עבירות פליליות.

משב"ס נמסר כי "בלילה שבין חמישי לשישי, בסביבות השעה 2:30, מספר אסירים מאגף 9 תא 8 קראו לזקיף האגף ומסרו לו שאסיר פלילי לא מגיב.

כוח סוהרים וחובש הגיעו למקום, הוזמן אמבולנס ומותו נקבע בשעה 3:00. הועבר דיווח למשטרת ישראל והוזמן חוקר". בשב"ס הוסיפו כי "מונתה ועדת חקירה כמתחייב בכל מקרה של מות אסיר".

בנצי גופשטיין ארגון להבה שירות בתי הסוהר עבירה פלילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד