י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אמריקה זוכרת

עצרת זכרון לארי פולד הי"ד בלב מנהטן

בצל ההתפתחויות הביטחוניות האחרונות, התקיימה עצרת זיכרון בהשתתפות מאות אנשים במנהטן, לזכרו של ארי פולד הי"ד יליד ניו יורק, במלאת 30 ימים להירצחו

עצרת זכרון לארי פולד הי"ד בלב מנהטן
דני דיין בנאום במנהטן צילום: המצלם

בצל ההתפתחויות הביטחוניות האחרונות, התקיימה היום (ד'), עצרת זיכרון בהשתתפות מאות אנשים במנהטן (מול הקונסוליה הישראלית) לזכרו של ארי פולד הי"ד יליד ניו יורק, במלאת 30 ימים להירצחו.

בעצרת השתתף הקונסול הכללי בניו יורק, דני דיין, אשר פתח את העצרת ונשא דברים. העצרת מתקיימת ביוזמת הקהילה היהודית ריברדייל ובהשתתפות תלמידי בית הספר מהקהילה ורב הקהילה, אבי וויס.

הקונסול דני דיין אמר: "משפחת פולד החליטה לפני מספר עשורים לעשות צעד אמיץ - להפסיק להיות פסיביים ולהשתתף בהרפתקה היהודית הגדולה ב2000 השנה האחרונות ולעלות לישראל, ארי פולד ז"ל היה גיבור יהודי ששילם מחיר כבד כגיבור, יש מי שאומר שאנחנו חייבים לשלם את המחירים האלה כי לעם היהודי אין ברירה אחרת. אני לא מסכים עם אמירה זו, יש לנו את האפשרות לבחור: מדינת ישראל לא הייתה קיימת לפני 71 שנה, התנועה הציונית לא הייתה קיימת לפני 130 שנה.

הקהל בעצרת. באדיבות המצלם

"היו אפשרויות, אבל אנחנו מוכנים לשלם מחירים כי אנחנו רוצים לחיות בארץ ישראל. רובנו לא הכרנו אישית את ארי, אך כעת אנו מרגישים שהכרנו אותו מקרוב - במשימה שארי התחיל, אנו מצווים להמשיך". לאחר האירוע הוסיף: "דווקא בצל ההתפתחויות הביטחוניות בשעות האחרונות, לנו כקונסוליה הישראלית בניו יורק יש מחויבות - לפעול להנצחת הקורבנות, גם בלב מנהטן".

פיגוע דקירה צומת גוש עציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד