י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רצף תקלות בדרך לאולפן

מדוע איחר אריה דרעי לראיון הטלוויזיוני

יו"ר ש"ס אריה דרעי איחר לראיון שנקבע עמו להערב ב'ערוץ 13', הסיבות: קפה שנשפך ופנצ'ר בגלגל שאילץ אותו להחליף רכב, בסופו של דבר הוא הגיע והעניק ראיון במשך רבע שעה, אשר רובו עסק בנושאים מדיניים וביטחוניים

מדוע איחר אריה דרעי לראיון הטלוויזיוני
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הערב (מוצ"ש) התראיין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לתוכנית 'פגוש את העיתונות', המשודר מידי מוצאי שבת בערוץ 'החדשות', אלא שאל הראיון הגיע דרעי באיחור מה מהשעה שנקבעה עמו, בשל צאת השבת המאוחרת.

דרעי יצא אל האולפן הממוקם ביישוב נווה אילן, הסמוך לירושלים לאחר צאת השבת לפי זמן רבינו תם, כשבדרך אירע מקרה מביך, שגרם לשר הבכיר לשוב על עקבותיו, ל'בחדרי חרדים' נודע כי הקפה ששתה בדרכו אל האולפן - נשפך על חולצתו הלבנה, השר שב לביתו ויצא שוב אל הדרך, אלא שאז אירע מקרה נוסף שעיכב את הגעתו אל האולפן, במהלך הנסיעה התגלה פנצ'ר באחד הגלגלים של רכב השרד, כך שדוברו של השר, נאלץ להגיע עם רכבו כדי לאסוף את השר לבל יפספס חלילה את הראיון שנקבע.

בסופו של דבר הגיע דרעי אל הראיון הטלוויזיוני והתייחס לשאלות המגישה רינה מצליח, כשרובו עוסק בעניינים מדיניים וביטחוניים, יו"ר ש"ס המשמש בים הייתר, גם כחבר בכיר בקבינט המדיני - בטחוני, התייחס באריכות למצב הביטחוני הרגיש בגבול עם רצועת עזה.

"אין לנו בעיה להיכנס לעזה מחר בבוקר, אין לנו בעיה למוטט את החמאס, השאלה אם האם זה מה שאנחנו רוצים? - אנחנו רוצים להתמקד בכל הכוח בצפון - איראן מנסה להתבסס שם והסתבכנו לצערי הרב עם רוסיה, למרות שאנחנו לא אשמים", אמר.

חבר הקבינט הוסיף והזהיר כי "אסור לנו להיגרר לאבו מאזן, הוא רוצה שנסתבך בעזה. אנחנו צריכים להסתכל בראיה רחבה יותר".

דרעי התבקש במהלך הראיון, להתייחס לאמירתו של נתניהו, לאישה שהפריעה לו בנאומו "את משעממת".

"טעה ראש הממשלה. קורה, הוא עובד במתח גדול, ברוך השם שזה לא קורה לו הרבה. הוא בדרך כלל איש שמגלה מאוד איפוק. הייתי איתו בהרבה אירועים והיו לנו הפרעות באמצע, ואני הדם המרוקאי עלה לי באמצע והוא דווקא גילה איפוק, הפעם הוא כנראה טעה. לא צריך להגיד שום סיבה אחרת. הוא לא היה צריך לעשות את הדבר הזה לגברת הזאת, זו טעות. חבל שזה קרה", סיכם דרעי את הנושא.

לסיום הראיון, שאלה רינה מצליח את השר דרעי לגבי היוזמה של נתניהו להוריד את אחוז החסימה, "זה יפגע אנושות במשילות במדינת ישראל" השיב דרעי והסביר, "גם ככה אנחנו יותר מדי מפלגות, להרכיב קואליציה היום עם ששה שבעה מפלגות, לא יהיה אפשר לעבוד".

"זה מה שמטריד אותך או אלי ישי מטריד אותך?", השחילה מצליח ודרעי התעלם מהשאלה והמשיך, "עם עשר מפלגות אי אפשר יהיה לעבוד".

מצליח הקשת על דרעי וכי "רק אתה מבין את זה, נתניהו לא מבין את זה? הוא לא חושב שזה יפגע בך?", שאלה מצליח, ודרעי השיב: "את חושבת שאני מסכים איתו בהכל? עם כל הכבוד אם הייתי מסכים איתו בהכל, הייתי בליכוד. לא יודע מה השיקול שלו, לא נכנס לזה. הבהרתי לו שיש הסכם קואליציוני, שאומר שבענייני בחירות אנחנו יכולים להטיל וטו... זה ירד מהפרק".

אריה דרעי קפה איחור פנצ'ר רינה מצליח טלוויזיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד