י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מכחיש את הדיווח

העד שרוף בישראל ומחפש את עצמו בחו"ל

לאחר שהפך לעד מדינה נגד הבוס שלו לשעבר בנימין נתניהו, מדווח כי ניר חפץ בודק אופציות להשקעה בחו"ל |למרות שהוא מכחיש, סביר להניח ששמו יצא לשמצה בישראל ואיש אינו מעוניין בקשר עם אדם לא אמין שמסוגל ביום מן הימים לבגוד

העד שרוף בישראל ומחפש את עצמו בחו"ל
ניר חפץ לצד נתניהו בימים עברו צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

יועץ התקשורת לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומי שהפך לעד המדינה נגדו, ניר חפץ, בודק אפשרויות השקעה שונות בארה"ב, ובדק אפשרות של רכישת מלון במדינת פלורידה, כך מדווח הכתב גור מגידו ב'דה מרקר'.

בתוכנית 'אולפן שישי' של חברת 'החדשות', אמר חברו של חפץ - ז'וז'ו אבוטבול, כי "הוא עובר לארצות הברית, קנה שם מלון, בפלורידה".

ניר חפץ הגיב לכתבה ושלח הבהרה, כי "הדברים שייחס לי בכתבתכם מר ז'וז'ו אבוטבול אינם נכונים. אין בכוונתי, ומעולם לא תיכננתי ואף לא חשבתי לעזוב את ישראל, ההיפך המוחלט הוא הנכון".

כזכור, ניר חפץ הפך בפברואר האחרון לעד מדינה, ומסר ראיות נגד משפחת נתניהו בתיק 4000, שם לכאורה נתניהו נתן הטבות לקבוצת בזק, שהייתה אז בשליטת שאול אלוביץ', בתמורה לכך, התערב אלוביץ' לסיקור אוהד לכאורה לנתניהו באתר וואלה, ניר חפץ לפי עדותו, תיאם את ההתערבות בהתאם להוראות של משפחת נתניהו.

חפץ ככל הנראה כבר נחשב ל"שרוף" בקרב אנשי העסקים בישראל, אנשים יחשבו פעמיים, אם לקיים עסקאות עם אדם שביום בהיר מסוגל להתהפך עליהם ולהפיל אותם, מה שאולי הביא אותו מחוסר ברירה לחפש אפיקים מעבר לים.

ניר חפץ עד מדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד