י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פפנהיים על הטלאי הצהוב: "חיפשו צומי וקיבלו אותו"

איש ה'עדה החרדית' שמואל חיים פפנהיים, מגנה בחריפות את ענידת הטלאי הצהוב בהפגנה נגד 'הדרת חרדים' • "אנשים מרשים לעצמם להקצין ולעשות השוואות מקוממות"

צילום:פלאש90
צילום:פלאש90



גינויים מקיר לקיר נשמעו הבוקר (א) בעקבות ענידת טלאי הצהוב על בגדיהם של המפגינים במהלך העצרת שהתקיימה אמש בכיכר השבת. אישי ציבור וראשי ארגונים מחו גם על השימוש הציני בילדים.

שמואל חיים פפנהיים, איש 'העדה החרדית', הסביר אמר בכמה כלי תקשורת כי השימוש בטלאי הצהוב הוא "חמור ביותר". הוא הוסיף כי "אנשים מרשים לעצמם להקצין ולעשות השוואות שלא במקומם. השוואות מקוממות, מחרידות ומזעזעות.

"אנחנו נופלים לידיים של אותם אנשים אינטרסנטים, שכל מה שהם מחפשים זה צומי ויש להם שאיפה שידברו עליהם. ממש לא אכפת לאותם אנשים שתגנה אותם", אמר פפנהיים. "וגם לא אכפת להם שתזדהה איתם, העיקר שידברו עליהם- והנה הם הצליחו".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בעצרת לא נכחו ראשי 'העדה החרדית'. "זו הייתה הפגנה של אנשים מאד מסוימים, שעשו את שעשו כדי לקבל את תשומת לבם של כלי-התקשורת.

"אם נעבור אדם אדם ממשתפי העצרת, ונראה כי הוא יודע מה המשמעות של הטלאי הצהוב, הוא יאמר לך שהוא מסתייג מכך, זה כמו שבמהלך ההפגנות יש תמיד את הקומץ שצועקים לעברם של השוטרים, "נאצים" והם לא מבינים את המשמעות של הדברים", סיים.

ההסתה הגיעה אליכם? הותקפתם? ספרו לנו באמצעות המייל האדום [email protected]

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד