י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הרב זמיר כהן: "בהצביעכם ש"ס הנכם שותפים בעשיה"

התבטאות נדירה של הרב זמיר כהן למצביעי ש"ס בנתניה: "תנועת ש"ס ידועה במהפכה שחוללה בארץ הקודש" • במכתב ששיגר ליו"ר תנועת ש"ס בעיר, חגי חדד, כתב הרב כהן כי הוא מכיר אותו מקרוב וקורא באופן אישי "לסייע ולהצביע עבור התנועה הקדושה מייסודו של מרן"

הרב זמיר כהן: "בהצביעכם ש"ס הנכם שותפים בעשיה"
צילום: יוסי שוואב

בביקור מיוחד שערך יו"ר ש"ס בנתניה ונציג התנועה בעיר, חגי חדד, בביתו של הרב רבי זמיר כהן, יצא הרב מגדרו כדי לחזק את ידיו ולהשפיע על הציבור לצאת ולהצביע עבור התנועה הקדושה. הרב מנה את הסיבות הרבות בגינן יש לתמוך דווקא עכשיו בסיעת ש"ס, ביניהן ריבוי המפלגות החילוניות שמעוניינות בהרס הדת וטשטוש זהותה היהודית של נתניה, וקרא באופן נחרץ לסייע למפלגה בכל דרך אפשרית.

"הנני פונה אליכם בבקשה אישית אנא סייעו והצביעו אתם ובני משפחותיכם לסיעת ש"ס במועצת העיר נתניה", כתב הרב כהן במכתב הנרגש. "תנועת ש"ס המעטירה שהוקמה ע"י מרן רבי עובדיה יוסף זי"ע ובנשיאותו של חכם שלום כהן שליט"א, ידועה במהפכה שחוללה בארץ הקודש, בקרב בני ובנות ישראל, בהשפעתה על חינוך יהודי, בניית מקוואות ובתי כנסת, החזקת מוסדות תורה, פעילות חסד בכל ימות השנה וקידוש שם שמים ברבים".

קרדיט: יוסי שוואב

לסיום, ברך הרב כהן את המסייעים והמצביעים לתנועה הקדושה ואמר כי "בהצביעכם ש"ס בקלפי אתם הופכים לשותפים מלאים בעשייה קדושה וברוכה זאת, ובעז"ה תזכו לשפע ברכה והצלחה בכל מעשה ידיכם ותרוו נחת מכל יצאי חלציכם".   

מוניציפאלי 2018 הרב זמיר כהן ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד