כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כתבי אישום נגד ארבעה בחורים מישיבת תפרח

הוגשו כתבי אישום נגד בחורים מישיבת תפרח, בשל אלימות שהפעילו נגד תושב הישוב, יצחק אריאל • אריאל: "הייתי קורבן עולה. לפעמים המשטרה חייבת לטפל"

רכבו השרוף של אריאל. צילום: בחדרי חרדים
רכבו השרוף של אריאל. צילום: בחדרי חרדים

לשכת התביעות של מחוז דרום הגישה ביום ראשון ארבעה כתבי אישום נגד בחורים מישיבת 'תושיה' ביישוב תפרח. כתבי האישום כוללים סדרת אישומים ארוכה על אלימות קשה שהפעילו נגד תושב היישוב יצחק אריאל, לאחר שנקלע לעימות מתמשך עם אנשי הישיבה.

לפני למעלה משנה חשף אתר 'בחדרי חרדים' את הפרשה שהסעירה את הציבור החרדי.

יצחק אריאל, אברך חרדי המתגורר ביישוב, הציג את מועמדותו בבחירות לוועד היישוב, נגד דעתו של ראש ישיבת תפרח, הגר"א פילץ.

בעקבות הצעד, שנחשב לחסר-תקדים בעיירה הקטנה, החל אריאל לסבול משורת התנכלויות מצד בחורים ואברכים מהיישוב: על ביתו הושלכו אבנים, חלונות ביתו נופצו, רכבו הוצת, משפחתו הייתה חשופה לאיומים טלפוניים, גרפיטי רוסס ברחבי היישוב נגדו ונגד בני משפחתו ועוד.

השיא של המאבק נגדו היה כאשר לפני תשעה חודשים העלו מספר בחורים מהישיבה את רכבו בלהבות האש.

המשטרה עצרה שלושה בחורים ושחררה מיידית שניים מהם למעצר-בית. את השלישי שחררה מאוחר יותר.

כאמור, אתמול הוגשו נגד ארבעה בחורים מהישיבה כתבי אישום, בהם הם מואשמים בציור גרפיטי, חבלה בזדון, נזק לרכוש, איומים ברצח, השחתת רכב והצתת הרכב.

יצחק אריאל אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "בכאב עמוק קיבלתי את הידיעה הבוקר על הגשת ארבעה כתבי אישום. השתדלתי בתחילת הפרשה ועשיתי מאמצים רבים לסגור את התיק הראשון נגד אחד הבחורים, מתוך הבנה פשוטה שהכול מעשי משובת נעורים. גם אם הייתי אני הקורבן לכמה חודשים, עדיין כל עתיד הבחור בסכנה.

"אולם כעת מתברר שהמשטרה לא שמעה לפנייתי והגישה כתב אישום. חשוב לציין כי ידי פרושות לשלום בכל דרך. הייתי אמנם קרבן עולה של ישיבת תפרח, אבל הרדיפה היחידה שאיני מוכן לסלוח עליה היא על עלילות הדם כאילו אני רודף של הישיבה. מישהו צריך להבין שאנחנו לא במשחק גן ילדים. אם אין פרטנר לדיבור אז הגננת הגדולה לצערנו - המשטרה - תעשה סדר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 107 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד