י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא לוקחים סיכונים

המאבטח ירה באדם שניסה לפרוץ לערוץ

אדם שניסה לפרוץ לחברת החדשות של ערוץ פוקס 5 בוושינגטון, נורה על ידי מאבטח ופונה לבית החולים | בארה"ב לא לוקחים סיכונים לאחר שלפני כמה חודשים נורו למוות חמישה אנשי צוות במערכת עיתון 

המאבטח ירה באדם שניסה לפרוץ לערוץ
יד צילום: unsplash

מאבטח ירה באדם שניסה לפרוץ למשרדי רשת הטלוויזיה 'פוקס 5' בוושינגטון. הגבר ניסה לפרוץ שתי דלתות ולהיכנס ללובי של ערוץ החדשות ונורה על ידי מאבטח, לאחר הירי התברר שהפורץ לא היה חמוש. הגבר שנורה פונה לבית החולים במצב יציב.

האירוע התרחש אתמול לאור יום - בשעה 15:00 במשרדי הערוץ בוושינגטון. הערוץ דיווח לצופיו בשידור חי מהזירה אצלו בבניין.

על פי מצלמות האבטחה, נראה גבר שחור עם קפוצ'ון אדום מנסה לפרוץ דלתות מזכוכית, ולאחר מכן הוא נורה ומובל לאמבולנס, לאחר שנורה בחזה על ידי אחד המאבטחים.

הדלתות מזכוכית נופצו בגלל הירי, על פי הדיווח ברשת פוקס 5, המאבטחים הורו לגבר בן ה-38 שזוהה בשם, ג'ורג' אודמנס, לעצור ולא להתקרב לתוך הלובי, לאחר שהמשיך להתקדם הוא נורה על ידי אחד המאבטחים.

יצוין כי הבניין משרת מספר משרדים, כך שנכנסים אליו גם אנשים שאינם קשורים ל'פוקס 5', אך האיש ניסה להיכנס ללובי של עובדי הערוץ ללא שהוזמן על ידי מי מהעובדים.

בארה"ב לא לוקחים סיכון כשזה מגיע לתקשורת, כזכור לפני חמישה חודשים, גבר כבן 30, הרג חמישה ופצע שניים במתקפה מכוונת נגד מערכת עיתון במרילנד, שם היורה הגיע כדי לנקום באנשי העיתון "קפיטל גאזט" באניאפוליס שבמרילנד, לאחר שהם פירסמו כתבה אודותיו על פשעים שונים שביצע, הגבר שירה תבע את מערכת העיתון, וכשהפסיד הגיע לנקום ופתח במסע ירי שגבה את חייהם של חמישה אנשי צוות.

פריצה ערוץ חדשות ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד