כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

האלימות הפכה לשגרה • "אחסל אותך ואת החרדים"

ילדה חרדית, הותקפה על ידי צעיר חילוני: "אני ארביץ לך ולחברותייך ואחסל את החרדים" • לאחר מכן ירק עליה וניסה לבעוט בה • הילדה זיהתה את התוקף בתחנת המשטרה

מאבק חרדים חילוניים. צילום: פלאש 90
מאבק חרדים חילוניים. צילום: פלאש 90

ההסתה הפרועה ממשיכה: בתו של אחד מחשובי מחסידי ערלוי בירושלים (שמו המלא שמור במערכת) עלתה היום (ב') בבוקר לאוטובוס קו 4 (לא מהדרין מ.ו) משכונת קטמון למרכז העיר בדרכה לבית ספר בית יעקב החסידי ברחוב סורוצקין בבירה.

כשהגיע האוטובוס לרחוב קרן היסוד ניגש אליה צעיר חילוני והחל לקלל אותה: "אני אחסל את החרדים. יש לי תוכניות. בצהריים כשתחזרי עם החברות שלך אני אבוא עם החברים שלי וירביץ לכן".

לאחר הצעקות, ירק עליה הבחור מספר פעמים. הבחורה המבוהלת רצה לנהג וביקשה לרדת מייד מהאוטובוס. הנהג אמר לה באדישות: אני לא יכול לעצור לך באמצע נסיעה. תמתיני לתחנה הקרובה.

כשהאוטובוס הגיע לתחנה, ירדה ממנו הבחורה המבועתת לא לפני שנמלטה בעור שיניה מבעיטה שכיוון לעברה הצעיר.

הנהג שהבין שהגבול נחצה, העיר לבחור, ובתגובה חטף גם הוא איומים על חייו.

הבת שהגיעה לבית הספר התקשרה ישר לאביה לספר את המקרה החמור.

בשעות הצהריים הלכה עם אביה לתחנת משטרת 'מוריה' להגיש תלונה. השוטרים לקחו את התלונה ברצינות רבה, והראו לבחורה תמונות של מספר צעירים. לאחר דקות ספורות זיהתה הבחורה את התוקף, והמשטרה הבטיחה כי תביא למעצרו כבר בשעות הקרובות.

אביה של הבחורה אומר בשיחה לכתב 'בחדרי חרדים': "הבת שלי מפוחדת מאוד היא חזרה עם מונית הביתה אני ממחר מארגן הסעה לכל התלמידות שנוסעות מקטמון לבית ספר שלא יסעו באוטובוס ויהיו נתונות לפחדים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד