ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מהפך בפתח תקוה

נשיא המועצת הורה: תומכים ברמי גרינברג

האם זה מה שהיה חסר לרמי גרינברג כדי לסגור את הפער מול ראש העיר המכהן? בעוד שבוע התשובה כבר תהיה ברורה | סיעת ש"ס החליטה לתמוך בו ובימים הקרובים תפורסם הקריאה הרשמית בחתימתו של נשיא תנועת ש"ס הגר"ש כהן

 נשיא המועצת הורה: תומכים ברמי גרינברג
רמי גרינברג צילום: מתוך פייסבוק

העיר פתח תקווה צועדת לקראת מהפך: במכתב תמיכה חם, עליו חתם נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, בתנועת ש"ס פתח תקוה, בראשות אוריאל בוסו, הורה נשיא המועצת לציבור התומכים בעיר, לפעול לבחירתו של המועמד לראשות העיר עו"ד רמי גרינברג.

מכתב התמיכה הרשמי שם קץ לספקולציות אותן הפיצו גורמים שונים בימים האחרונים בנושא.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הכרעת נשיא המועצת היא גם על דעת רבני העיר פתח תקווה ונציגי תנועת ש"ס, שלאחר בדיקה מעמיקה קיבלו את ההחלטה המשותפת לתמוך במועמדותו של רמי גרינברג לראשות העיר.

בימים הקרובים יפורסם מכתב תמיכה רשמי של נשיא המועצת ושל רבני פתח תקווה.

בתנועת ש"ס פ״ת אומרים בתגובה: "רובצת על כתפינו אחריות רבה. לטובת תושבי פתח תקוה ועל מנת לשמור על הסטטוס קוו בעיר, לאור היעדים שהצבנו לעצמנו בחרנו לתמוך ברמי גרינברג לראשות העיר. יחד איתו נצעיד את פתח תקווה קדימה בשנים הבאות".

האם תנועת ש"ס פתח תקוה תפתיע שוב? נזכיר כי ב-2013 החליטה ש"ס על תמיכה במועמד אפרורי בשם איציק ברוורמן. בתמיכתה יצרה סחף ציבורי וגרמה למהפך שהוביל את ברורמן לכסא ראש העיר.

הקדנציה ידעה עליות ומורדות עם הרבה מאבקים בנושאים תורניים וכנראה שזו הסיבה שהביאה להחלטה המפתיעה להחליף אותו. מעניין יהיה לראות האם בעוד שישה ימים יהיה ראש עיר חדש לפתח תקוה או שמא מה שהיה הוא שיהיה.

נשיא המועצת חכם שלום כהן ש"ס פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד