כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

שלמה פוקס מדבר: "אני קרבן של עלילת דם" • צפו

שלמה פוקס שהואשם בהטרדת חיילת, מתראיין לערוץ 2 ואומר: "מצאו אברך, מצאו חיילת ותפרו תיק" • פוקס הגיש בקשה לדיון חוזר בעניינו בשל עדויות חדשות לחפותו

שלמה פוקס מדבר: "אני קרבן של עלילת דם" • צפו

שלמה פוקס, שהואשם ביום חמישי בהטרדה נגד החיילת דורון מטלון, הגיש בקשה ב לבית המשפט השלום בירושלים לעיון חוזר לגבי החלטת שחרורו.

בבקשה מובאת עדויות של 2 נוסעות שטוענות כי דבריו כלל לא הופנו למטלון ולא היה בהן צליל איום.

ל'בחדרי חרדים' הגיעה הבקשה שכתבו עורכי דינו, יאיר נהוראי ואיתן להמן בה נכתב כי "אתמול התקבל בידי ב"כ המשיב, החתום מטה, חומר חקירה נוסף. בהתאם לחומר חקירה זה, של שתי נוסעות באוטובוס בו נסעה המתלוננת, חילופי הדברים בין המתלוננת למשיב היו קצרים ביותר, לא היה בהם כל איום וכל נימת איום לא נשמעה, ולאחר שהמתלוננת ענתה בתקיפות למשיב, זה לא הגיב כלל.

"ובעיקר, עולה מתוך עדויות אלה, כי אותה אשה אשר התעמתה בדברים עם המשיב, כלל לא היתה החיילת דורון מטלון!".

בנוסף מובא הציטוט של מטלון מעמודה האישי בפייסבוק שעות לפני עלייתה לאוטובוס ובו התייחסה לאירוע הפרובקטיבי של טניה רוזנבליט: "חחח, זה רעיון שלי", כתבה.



במקביל, העניק פוקס ראיון לערוץ 2 בו טען שם טען כי במשך 4 הלילות האחרונים הוא לא ישן, "זאת עלילת דם שאין כדוגמתה. תפרו עליי תיק שלא היה ולא נברא. אני מרגיש ככה מסויט...אני לא קולט מה שהיה שם.

"על מילה אחת קטנה הם חיפשו פשוט...היה נראה שהם הכינו משהו מראש ומנסים... עכשיו סוף סוף מצאו. הנה מצאו להם בדיוק חיילת מצאו להם בדיוק אברך ומצאו להם בדיוק את כל מה שצריך הנה להם תיק תפור".

על התקרית עצמה באוטובוס הוא אומר כי רק ניסה לעזור לאישה מבוגרת שרצתה להעביר את כרטיסה לנהג והתקשתה לעשות זאת בגלל הצפיפות: "פתאום אני שומע איזה קול שם מאמצע האוטובוס "גברים היא תעמוד איפה שהיא רוצה". אני מרים את ראשו ואז אני מסתכל ואני רואה בחורה...

"פרוצה הכוונה היא פרוץ", אומר פוקס.

"יש לי 12 ילדים בבית אשתי צריכה....זה עוול בלתי יתואר מה שעושים פה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 71 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד