י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ביום ההולדת > צפו

רה"מ זועם: "שר לשעבר רקח תרגיל חתרני"

מלחמות סער-נתניהו נמשכות: ראש הממשלה התייחס היום לניסיון הפוטש נגדו, שלדבריו נרקם על ידי "שר לשעבר בליכוד" ואומר כי "מדובר בתרגיל חתרני" 

רה"מ זועם: "שר לשעבר רקח תרגיל חתרני"
נתניהו וסער צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס היום (רביעי) לניסיון הפוטש נגדו, שנרקם על ידי "שר לשעבר בליכוד" ואמר כי "מדובר בתרגיל חתרני".

במהלך חגיגת יום ההולדת ה-69 שנערכה הערב בלשכת נתניהו, בהשתתפות שרים ובכירי המערכת הפוליטית, התייחס נ נתניהו לדיווחים ואמר כי מדובר בהליך הנוגד את רצון בוחרי הליכוד.

לדבריו, "זה כמה שבועות שאני יודע ששר לשעבר בליכוד, מדבר עם גורמים בקואליציה ורקח איזה תרגיל חתרני, שאני אביא את הליכוד לניצחון סוחף בבחירות ואחר כך ידאגו שאני לא אהיה ראש ממשלה".

נתניהו תקף את התקשורת כשאמר כי הביקור של "האיש השני הכי חזק בסין" לא עניין אותם, אלא רק המזימה הפוליטית המדוברת. לדבריו ניסיון הפוטש הוא הליך הנוגד את רצון בוחרי הליכוד ורצון הציבור, "בניגוד לדמוקרטיה".

"אני מסתובב בארץ יחד אתכם ואני רואה את התמיכה האדירה בנו: בי, ברעייתי" הוסיף נתניהו תוך שהוא מציין כי מדובר "בתמיכה שאני לא זוכר כמותה מאז שנכנסתי לפוליטיקה. ולכן מלכתחילה זה נועד לכישלון כי הציבור לא נותן לדבר כזה לקרות. אבל זה כן חשף פרצה בחוק ואנחנו נחשוב מה לעשות עם זה".

כזכור, הבוקר נחשף ב'ישראל היום', כי הסיבה שראש הממשלה לא הקדים לבסוף את הבחירות לכנסת, היא בעקבות חשש לפוטש אותו מנסה ליזום בכיר לשעבר בליכוד.

על פי הדיווח, החשש היה כי למרות שנתניהו יעמוד בראש הרשימה המנצחת, נשיא המדינה יטיל את הרכבת הממשלה דווקא על אחד מהשרים תחתיו.

בעקבות הפרסום, הודיע יו"ר הקואליציה, שכבר בתקופה הקרובה הוא יעלה לכנסת הצעת חוק, הקובעת כי הנשיא יוכל להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה רק על ראש הרשימה הגדולה בכנסת.

גדעון סער, ששמו עלה כמי שעומד מאחורי המהלך אמר; "בדרך כלל איני נוהג להתייחס לטענות הזויות ובפרט שאין אדם שמוכן להתייצב מאחורי הדברים ולומר אותם בקולו. אבל מאחר ששמי שורבב אני מודיע בצורה הכי ברורה: אין שחר לדברים שפורסמו. הם מופרכים לחלוטין. מטרידה אותי המחשבה שיש מי שלוחש על אוזנו של ראש הממשלה הבלים מסוג זה".

בנימין נתניהו גדעון סער ביבי נתניהו אלעד פרוש ישראל פרוש מאיר פרוש פינדרוס יצחק פינדרוס דרעי אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד