ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

הרב יוסף אליהו מצטרף לרשימת הרבנים התומכים ב'מאוחדים'

הרב יוסף אליהו, בנו וממשיך דרכו של הגאון המקובל רבי מרדכי אליהו זצ"ל, הודיע אמש על תמיכתו ברשימת 'מאוחדים'. עוד קודם לכן הודיע גם הרב אהרון בינה, ראש ישיבת 'נתיב אריה' כי הוא תומך ב'מאוחדים' לקראת הבחירות הקרובות.

הרב יוסף אליהו מצטרף לרשימת הרבנים התומכים ב'מאוחדים'
הרב יוסף אליהו לצד הגר"מ מאזוז צילום: שוקי לרר

הרב יוסף אליהו, ראש מכון הוראה לרבנים, בנו וממשיך דרכו של הגאון המקובל הרב מדרכי אליהו זצ"ל הודיע בדקות האחרונות על תמיכתו בסיעת 'מאוחדים' בראשות אריה קינג, באומרו: "אני מביע תמיכתי בסיעת מאוחדים עם אריה קינג ומביע את בטחוני המלא כי הסיעה בראשות אריה קינג תדע לעשות את המיטב והטוב למען תושבי ירושלים".

הרבנים אליהו ובינה מצטרפים לרשימה ארוכה של רבנים, רבניות ואישי ציבור, אשר הביעו את תמיכתם בסיעת 'מאוחדים' בראשות אריה קינג ואיחלו לה הצלחה בבחירות ובהם: רב העיר קרית ארבע לשעבר ומגדולי רבני הציונות הדתית הרב דב ליאור, ראש ישיבת כסא רחמים ומנהיג הציבור החרדי-ספרדי הגאון רבי מאיר מאזוז, אשת ראש ישיבת 'הר המור' הרב עמיאל שטרנברג, הרבנית אסתר (בת-ציון) שטרנברג ויו"ר רבני 'דרך אמונה' הרב ברוך אפרתי.

נכדו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א ויו"ר 'יחד' בירושלים, הרב יהונתן יוסף, המוצב במקום השני ברשימת 'מאוחדים' אומר ל'בחדרי חרדים': "אנו שמחים כי עוד ועוד קהלים ורבנים מצטרפים לתמיכה במאוחדים. אנחנו בע"ה נשמור על קדושת ירושלים".

הרב יוסף אליהו אריה קינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד