כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
כמה מנדטים לחרדים?

סקר: קרב צמוד בין עופר ברקוביץ' לליאון

סקר שמתפרסם הבוקר - ארבעה ימים לפני מועד הבחירות שאולי יכריעו את זהות ראש העיר ירושלים, כולל בתוכו נתונים מפתיעים. | ברקוביץ' זוכה למרב האחוזים, אך בסיבוב השני, משה ליאון גובר עליו ולוקח את הראשות | וגם, תמונת תמונת מנדטים מפתיעה לא פחות

סקר: קרב צמוד בין עופר ברקוביץ' לליאון
משה ליאון לצד עופר ברקוביץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ארבעה ימים לבחירות המוניציפליות והסקרים הולכים ומתרבים, בניסיון לחזות לציבור את התוצאות לראשות העיר ירושלים.

מתוצאות סקר שערך מכון המחקר 'שווקים-פנורמה', עבור רדיו 'גלי ישראל', שתוצאותיו פורסמו הבוקר במשדר מיוחד, עולה כי המירוץ הצמוד לראשות העיר, יוביל לסיבוב שני כש-30.7% מתושבי הבירה מתכוונים להצביע למועמד עופר ברקוביץ, בעוד 29.8% מתכוונים להצביע למתמודד משה ליאון. 23.6% מתכוונים להצביע לשר זאב אלקין, בעוד 11.4% מתכוונים להצביע למתמודד החרדי - יוסי דייטש.

מתוצאות הסקר עולה, כי ההכרעה בירושלים בסיבוב-הראשון תלויה בשיעור ההצבעה. במידה ושיעורי ההצבעה בבחירות המקומיות בירושלים, יהיו גבוהים מהממוצע הרב-שנתי ו/או בבחירות ישתתפו יותר מכ-250,000 אלף מצביעים, קיים סיכוי, כי אף לא אחד מהמתמודדים על ראשות העיר יזכה ב-40% מהקולות הכשרים, ולכן ייערך בעיר "סיבוב-שני" של בחירות.

מצד שני, במידה ושיעורי ההצבעה יהיו נמוכים מהממוצע הרב-שנתי, ובבחירות ישתתפו פחות מכ-200,000 מצביעים, קיים סיכוי כי הבחירות יוכרעו, כבר בסיבוב הראשון.

בסקר נבדקו גם תוצאות הסיבוב השני, במידה ואכן יתקיים ותוצאותיו קבעו כי משה ליאון הוא זה שיזכה במירוץ עם 46.1% מהקולות, כשהמתמודד עופר ברקוביץ' במקום השני עם 37.4%.

מכון המחקר 'שווקים פנורמה' גם סקר עבור 'גלי ישראל', את תמונת המושבים להן יזכו הרשימות למועצת העיר. התוצאות כדלהלן: ש"ס 5, דגל התורה 5, התעוררות 5, אגודה 4-5, ירושלים תצליח 2-3, הבית היהודי 2-3, ירושלים שלנו של ליאון 2, מרצ 2, אריה קינג 2, בני תורה 1.

משה ליאון עופר ברקוביץ גלי ישראל סקר בחירות בחירות בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד