כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תיעוד בלעדי מהמטה הלוהט

מקלב משכנע באלעד: "מתמקדים ברשימה"

תיעוד מיוחד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' ממטה 'דגל התורה' בעיר אלעד, בו נראה ח"כ אורי מקלב משוחח עם תושבים, לאחר החלטת בג"צ לפסול את פינדרוס מהתמודדות לראשות העיר והחלטת השר הנגבי לקיים את הבחירות במועדן, מעניק הצצה לדף המסרים של פעילי המטה • צפו 

מקלב משכנע באלעד: "מתמקדים ברשימה"
ח"כ אורי מקלב במטה דגל התורה באלעד צילום: באדיבות המצלם

לאחר שמועמדם לראשות העיר יצחק פינדרוס, נפסל על ידי בג"ץ ובעקבות ההחלטה לקיים את הבחירות במועדן, ב'דגל התורה' מתגייסים למען הרשימה.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה חבר הכנסת אורי מקלב, שהגיע למטה 'דגל' בעיר אלעד, מחייג למצביעים כדי לוודא כי הם אכן מצביעים לסיעה המקומית.

בשיחה עם התושבים אומר מקלב: "אנחנו כעת רוצים לשים דגש על הרשימה, אנחנו מרגישים שכל מה שקרה פה זה בסופו של דבר יכול לפגוע ברשימה".

מקלב התייחס להחלטה של הנגבי ברמז ואמר כי: "כרגע כיום אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה עם הראשות, לכן אנחנו מתמקדים ברשימה גם בגלל העבר ובעיקר בגלל העתיד".

נציין, כי בין המועמדים הקיימים, לא קיים מועמד רלוונטי שנראה כי הוא יכול לקבל את תמיכת הסיעה הליטאית בעיר, מה שמעלה את האפשרות להצבעה בפתק לבן, או סגירת דיל עם ישראל פרוש.

נציין עוד, כי המועמד היחיד שמתמודד מול ראש העיר המכהן ישראל פרוש, הוא סגן ראש העיר ברק צברי, שהצהיר כי הוא פורש מהמירוץ ומעביר את תמיכתו לפינדרוס, אך באופן די תמוה לא עשה זאת בפועל, מה שמצטייר כמהלך מבריק, שאולי ייטיב עמו, לאחר פסילתו של פינדרוס. אם כי 'דגל התורה' המקומית, תתקשה לתמוך במועמדותו לאור משקעי העבר בהתנהלותו.

גם בש"ס טרם התקבלה החלטה סופית לגבי זהות מועמדה לראשות העיר, על כל פנים ההערכה היא, כי הסיכוי שהתנועה הספרדית תתמוך בפרוש, שואף לאפס, אך בתנועה ינסו לקבל החלטה משותפת עם 'דגל התורה'.

בכירים בש"ס שוללים את האפשרות ללכת על הצבעה בפתק לבן ואומרים ל'בחדרי חרדים', "אנחנו לא חסידים של פתקים לבנים" - ההערכה היא שלכל המאוחר במוצאי השבת, יקבלו בש"ס החלטה בעניין ראשות העיר אלעד.

אלעד דגל התורה אורי מקלב מטה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד