י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ניחן במנהיגות, תעוזה ויצירתיות

ליברמן החליט: זה הרמטכ"ל הבא של צה"ל

בתום הליך בחירה סדור שקיים השר ליברמן בשלושת החודשים האחרונים, הוא הגיע להחלטה, כי סגן הרמטכ"ל האלוף אביב כוכבי, הוא הראוי ביותר מבין ארבעת המועמדים להיות הרמטכ"ל הבא של צבא ההגנה לישראל 

ליברמן החליט: זה הרמטכ"ל הבא של צה"ל
הרמטכ"ל אביב כוכבי צילום: פלאש 90

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, החליט לבחור בסגן הרמטכ"ל, אלוף אביב כוכבי, למועמדו לתפקיד הרמטכ"ל הבא של צה"ל. זאת בתום הליך בחירה סדור שקיים השר ליברמן בשלושת החודשים האחרונים.

ביום ראשון הקרוב יעביר שר הביטחון ליברמן את שמו של אלוף כוכבי לשופט בדימוס אליעזר גולדברג, יו"ר הוועדה המייעצת למינויים לתפקידים בכירים בשירות המדינה.

שר הביטחון ליברמן הודיע על החלטתו לראש הממשלה, בנימין נתניהו ולרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט. שר הביטחון שוחח גם עם שלושת המועמדים הנוספים לתפקיד הרמטכ"ל, הודה להם על התמודדות מקצועית, מכובדת, מפרגנת וג'נטלמנית.

ליברמן בחר בכוכבי בתום הליך בחירה ארוך, שכלל התייעצות עם עשרות אישים, בהם ראשי ממשלה לשעבר, שרי ביטחון ורמטכ"לים בעבר. שר הביטחון קיים התייעצויות עם הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, עם קצינים במטכ"ל ועם קצינים בכירים לשעבר, שחלקם שימשו כמפקדיהם של ארבעת המועמדים.

השר הגיע להחלטה כי אלוף כוכבי הינו המתאים, המובהק והמנוסה ביותר לכהן כרמטכ"ל. אלוף כוכבי ניחן במנהיגות, תעוזה, יצירתיות ויכולות פיקוד מרשימות. השילוב הייחודי של התפקידים הרבים שמילא בצה"ל, יכולותיו הפיקודיות המוכחות בעיתות חירום ושיגרה, ההערכה הרבה לה הוא זוכה בצה"ל ומחוצה לו כאוטוריטה מקצועית וההצלחה הרבה שבה ביצע את משימותיו לאורך השנים, כל אלה הופכים אותו למתאים ביותר להובלת צה"ל בשנים הקרובות.

שמו של אלוף אביב כוכבי יובא כאמור ביום ראשון הקרוב בפני ועדת השופט גולדברג ובכפוף לאישורה יביא שר הביטחון את מינויו לאישור הממשלה.

אביב כוכבי הרמטכל אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד