כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
צפו בתיעוד

רובינשטיין בכנס החסידות: הרבי אחראי לשלום

בכנס בחירות שקיים מטה חסידי ויז'ניץ למען 'יהדות התורה' לראשות ולמועצה בבני ברק, החמיא ראש העיר המיועד ואמר: "מי שהשלום בעיר נקרא על שמו הוא הרבי מויז'ניץ". הוא גם קרא לצאת מהשאננות: "כך נמנע ממפלגות קיקיוניות להפריע לשרת" • צפו בדבריו

רובינשטיין בכנס החסידות: הרבי אחראי לשלום
אברהם רובינשטיין נואם בכנס בחירות של ויז'ניץ צילום: באדיבות המצלם

רה"ע בני ברק המסתמן, אברהם רובינשטיין: "לרבי מויז'ניץ יש חלק גדול באחדות בעיר בני ברק".

אמש (חמישי) התקיים כנס בחירות על ידי מטה ויז'ניץ בעיר בני ברק, למען רשימת ג' ומועמדה לראשות העיר אברהם רובינשטיין, בהשתתפות ראש העיר המיועד, ראשי ועסקני החסידות ומקורבי האדמו"ר, הרב בן ציון שטנגר, יעקב טסלר, ח"מ הנכנסים והיוצאים, יהושע מנדל המחליף את ר' מנדל אייזנברג בסגנות ראש העיר, ויינברגר, גוטסמן, גרין, ראשי ומנהלי המטה ועשרות רבות של פעילים נמרצים, מטובי האברכים בחצר.

בכינוס נשא דברים ראש העיר המיועד אברהם רובינשטיין, כשהוא בוחר להתייחס לנושא האחדות והשלום בעיר התורה, הנדירה בימים אלו, בהם רב הפילוג על המאחד בכל אתר ואתר.

"מי שליווה את השלום, מי שדחף לזה, ומי שהשלום בעיר נקרא על שמו הוא הרבי מויז'ניץ שליט"א, אין ספק שיש לו חלק גדול מאוד בשקט והשלווה השוררים בעיר". אמר רובינשטיין לנוכחים, "שלום אינו דבר של מה בכך, אי אפשר לעשות שלום פעם ב-5 שנים, אלא צריך לעמול עליו בכל יום מחדש, כמו שבתפילה אנו אומרים מדי יום ביומו עושה שלום וכו'".

כאן עבר להתייחס לנושא השאננות והאדישות בציבור הבני ברקי, "יש חשש שהשלום הזה דווקא מביא שאננות, כי אנשים חושבים שמילא אבחר. זו טעות קשה וחייבים לעשות הכל כדי למקסם את סך קולות המצביעים שלנו, כדי שיהיה לנו כח אמיתי לפעול, וגם שבכך נמנע ממפלגות קיקיוניות להפריע לשרת את הציבור נאמנה", סיים.

אברהם רובינשטיין כנס בחירות הרבי מויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד