י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בשעת ערב מאוחרת

אלפים קיבלו את שר התורה בחיפה

אלפים מתושבי חיפה החרדים גדשו הערב כנס בחירות שהתקיים למען תנועת 'דגל התורה' ברחובה של עיר, בראשותו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, שהגיע לחזק את הרשימה בעיר • 'בחדרי חרדים' העביר בשידור חי את הכנס ההיסטורי

אלפים קיבלו את שר התורה בחיפה
רבי חיים קניבסקי צילום: Aharon Krohn/Flash90

העיר חיפה חוותה הערב מאורע היסטורי במיוחד - השתתפותו של שר התורה הגר"ח קניבסקי, שהגיע לחזק את 'דגל התורה' בעיר המתמודדת למועצה ברשימת 'חן' בראשותו של מיכי אלפר. 

'בחדרי חרדים' העביר שידור ישיר מהעצרת שתקיימה ברחובה של עיר, במורד רחוב זבולון, בואכה רחוב הרצל.

כזכור, סקר 'פאנלס פוליטיקס' שנערך מיד לאחר שבג"צ קיבל את עתירתה של ד"ר עינת קליש-רותם נגד פסילתה, קבע כי היא צפויה לנצח בסיבוב הראשון עם תמיכה בשיעור כפול מאשר זה של יריבה, ראש העיר המכהן יונה יהב. על פי הסקר, אם תידרש לסיבוב שני מול יהב - היא צפויה אף להגדיל את הפער.

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', שר התורה הגר"ח קניבסקי התייחס בשבוע שעבר לבחירות המוניציפליות הקרובות, בשיעורו המסורתי הנמסר כמידי שנה לזכרו של דודו מרן בעל ה'חזון איש זצ"ל. 

הגר"ח שאינו נוהג לשאת דברים ברבים מלבד פעמיים בשנה ביום היארצייט של ה'חזון איש' ושל אביו בעת 'הקהילות יעקב' - חרג ממנהגו וייחד דברים לבחירות המקומיות הקרובות. 

הגר"ח אמר כי "בעניין הבחירות – החזון איש כבר אמר שהרבה גופי תורה תלויים בבחירות לעירייה. לכן, מחוייבים להצביע רק בשביל 'דגל התורה' שייסדה הרב שך ושאר גדולים ז"ל, בזכות זה יתברכו בבנים צדיקים ושאר מילי דמיטב".

חיפה רבי חיים קניבסקי יונה יהב מיכי אלפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד