י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אחרי ההפסד בבג"ץ

השר דרעי הכריז באלעד: "נתמוך בברק צברי לראשות העיר" • צפו

אחרי שנדחתה העתירה השלישית והאחרונה שהוגשה לבג"צ, בבקשה לדחות את מועד הבחירות, כדי למצוא מועמד חלופי ליצחק פינדרוס שנפסל, השר דרעי הגיע לכנס בחירות באלעד ותקף: "רצינו לשמוע בקול רבותינו, לכן רצנו מערכאה לערכאה, אבל אנחנו לא מבינים חשבונות שמים"

השר דרעי הכריז באלעד: "נתמוך בברק צברי לראשות העיר" • צפו
כנס בחירות ש"ס באלעד צילום: יעקב כהן

בכנס בחירות שקיימה תנועת ש"ס באלעד, בראשות נשיא המועצת חכם שלום כהן, תקף יו"ר התנועה השר אריה דרעי, את ההחלטה הסופית שהתקבלה הערב בבג"צ: "הייתי כאן לפני שבועיים, דיברתי באריכות יתירה, האמנתי עוד אולי השכל הישר יגבר, אולי היושר, מה אנחנו מבקשים בסך הכל?... לתת לנו אפשרות להצביע ולשמוע לקול רבותינו, זה מה שביקשנו, שום דבר אחר לא ביקשנו, ולצערי הרב גם את הדבר הזה לא ניתן לנו. נפל דבר בישראל", כך בתיעוד המתפרסם ב'בחדרי חרדים'.

"רוצים לנצח ולקחת שלטון בעיר על ידי הליכים משפטיים, באמצעים טכנים, באמצעות חוקרים פרטיים, ולא באמצעות תקראו לזה דמוקרטיות או שאיך שאנחנו קורים לזה, לשמוע בקול רבותינו, את זה לוקחים מאיתנו ריבון העולמים, על זה נאבקנו, ורצנו לצערי הרב מערכאה לערכאה אולי מישהו ישמע אותנו, אבל הכל בידי שמים, אנחנו לא מבינים חשבונות של מקום, אבל את המעט עשינו את כל ההשתדלות הגענו לאן שהגענו. זהו", אמר השר דרעי.

דרעי ניחם את הנוכחים ואמר, "יום שלישי הבא עלינו לטובה בבוקר, הולכים לקלפיות וכולם שואלים מה אנחנו צריכים לעשות, אחרי שהגענו לאן שהגענו, רבותי, היום יותר מכל זמן, יותר מכל מערכת בחירות, יותר מאתמול יותר משלשום, קודם כל אנחנו חייבים ש"ס חזקה מאוד במועצת העיר, לא להסתפק במה שהיה עד עכשיו".

מועמד ש"ס לראשות העיר אלעד, מקבל את ברכת נשיא המועצת. צילום: בחדרי חדרים

הוא הזכיר, "אני לא סופר חמישה, אני סופר שישה היו לנוף זה שלקחו לנו אחד, זה לא נקרא שלקחו, אנחנו לא מסכימים לזה, רבותי, עם כל המרץ שלכם, עכשיו תעברו מבית לבית ותראו להם איך רדפו אותנו, הם אומרים פן ירבה ואנחנו אומרים כן ירבה".

לסיום אמר: "מנעו מאיתנו לצערי הרב לבחור במועמד שזכה לתמיכת גדולי ישראל יצחק פינדרוס ועל דעת מרן ראש הישיבה אנחנו נתמוך בברק צברי לראשות העיר אלעד".

אריה דרעי ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד