ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הסערה התורנית > אש באלעד

בש"ס מאשימים: פרוש השתיק את חכם שלום

אם נדמה היה שלאחר ההפסד בבבג"ץ, הבחירות בעיר יתנהלו על מי מנוחות, הרי שיש מי שמצא על מה לעורר מהומה חדשה. ש"ס מאשימה את ישראל פרוש בשליחת שוטרים לכבות את המיקרופון כאשר נשיא המועצת נשא את משאו | מטה פרוש בחר לתקוף את ח"כ אזולאי: "אינו בוחל בשום אמצעי, לפלג, לסכסך ולהרוס כל חלקה טובה ביהדות החרדית" | מלכיאלי יצא להגנתו | 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא

בש"ס מאשימים: פרוש השתיק את חכם שלום
חכם שלום כהן נואם באלעד צילום: בחדרי חרדים

כשהדם עדיין רותח לאחר ההפסד בבג"ץ, בשיא כינוס הבחירות הסוער בעיר אלעד ובעיצומו של נאום נשיא המועצת הגר"ש כהן, שוטרי העיר אלעד השתיקו את המיקרופון, למרות השעה המוקדמת, בה נישא נאומו ועוררו זעם רב בקרב פעילי ש"ס, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בתיעוד הוידאו של כתב 'בחדרי חרדים' מנאומו של ראש הישיבה חכם שלום כהן, ניתן לראות כי המיקרופון מופסק באמצע הנאום, כשהקהל מוחה ברקע על כבוד התורה.

צפו: כניסתו ונאומו של ראש הישיבה באלעד

התגובות למהלך לא איחרו לבוא. ח"כ ינון אזולאי תקף בחריפות את ראש העיר ישראל פרוש ואמר: "סתימת הפיות של ראש העיר באמצעות שלוחי המדים עברה כל גבול, ביזוי גדול הדור שנעשה הערב הוא עוד אות שפל על שלטון העריצות בעיר אלעד".

סגן ראש העיר צוריאל קריספל תקף אף הוא את ראש העיר פרוש ואמר; "‏מילא אותנו השתקתם 5 שנים וניצלתם את רצוננו להביא שקט לעיר, הפעם חציתם את כל הגבולות, לא תשתיקו את קולם של גדולי ישראל וקולם ילך מסוף העולם ועד סופו, והקב"ה יתבע את עלבונם... גורו לכם, יש דין ויש בורא לעולם".

במטה ישראל פרוש השיבו לטענות ומסרו ל'בחדרי חרדים': "אנחנו מבינים לליבו של חבר הכנסת ינון אזולאי במאבקו על ליבו של אריה דרעי מול ח"כ מלכיאלי. לצערנו לא בפעם הראשונה הוא אינו בוחל בשום אמצעי, לפלג, לסכסך ולהרוס כל חלקה טובה ביהדות החרדית. אנו שוקלים עם צוות משפטי את האפשרות לתבוע את אזולאי בתביעת דיבה".

במטה הוסיפו עוד ואמרו; "מוטב שינון אזולאי שהוצנח בקומבינה, תוך הליכת אימים על נציגים אחרים בש"ס שיטול קורה מבין עיניו, לפני שהוא משתלח במועמדם של גדולי וצדיקי הדור".

ח"כ מיכאל מלכיאלי יצא להגנת חברו ואמר כי, "אווירת הבחירות בעיר אלעד, כנראה קצת שיבשה אנשים. תגובה נלוזה ומעוררת בחילה כנגד שלוחא דרבנן, ח"כ ינון אזולאי העושה רבות למען עולם התורה ולמען כלל ישראל, הינה חציית קו אדום ועוד דרך לגרום לשיסוע ופילוג. אני מקווה וקורא למועמד לראשות העיר ישראל פרוש, לגנות ולהתנער מהדוברים שהוציאו את ההודעה".

חכם שלום כהן ישראל פרוש ינון אזולאי מיקרופון אלעד צוריאל קריספל מיכאל מלכיאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד