י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ההבדל בין פיטסבורג להר נוף

הצביעות של חמאס: גינה את הטבח בשבת

בשונה מהתגובה לפיגוע האכזרי בבית הכנסת בהר נוף אותו שיבח חמאס, הוא בחר ארבע שנים אחר כך, לגנות את הפיגוע שאירע בשבת האחרונה בפיטסבורג

הצביעות של חמאס: גינה את הטבח בשבת
זירת הפיגוע בהר נוף צילום: דוברות זק"א

בכיר חמאס מגנה את הטבח בבית הכנסת בפיטסבורג. אך מצדיק טרור פלסטיני.

לאחר שמרבית מנהיגי העולם גינו את הטבח בבית הכנסת 'עץ החיים' בפיטסבורג שבמדינת פנסילבניה-ארה"ב, בו נרצחו 11 יהודים, בכיר חמאס באסם נעים גינה גם הוא את הטבח ואמר כי "לטרור אין דת או לאום, הפלסטינים הם קורבן לטרור של הכיבוש הישראלי, ומכירים בצורה הטובה ביותר מהו הטרור", כך דווח בחדשות 'כאן'.

נזכיר, כי לאחר הטבח המזוויע שהתרחש לפני כארבע שנים בבית הכנסת 'בני תורה' בשכונת הר נוף הירושלמית, הגיב יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, כי הוא "מגנה הרג של אזרחים, בלי קשר לזהות האחראים לו מכל צד שהוא", ללא התייחסות לפיגוע המסוים.

מנגד ארגון הטרור חמאס שיבח את הפיגוע ופרסם הודעה זמן קצר לאחר הטבח, כי "מדובר בתגובה לרצח חסן יוסף ראמוני". חסן היה נהג אוטובוס פלסטיני שנמצא תלוי יומיים קודם לכן במסוף אוטובוסים בהר חוצבים, ועל פי הבדיקה הפתולוגית - התאבד.

בפיגוע בבית הכנסת בהר נוף, שבוצע על ידי שני מחבלים באמצעות אקדחים, גרזן וסכין קצבים, קיפחו את חייהם ארבעה מתפללים, הק' הרב משה טברסקי הי"ד בן 59, ר"מ בישיבת 'תורת משה', הק' הרב אריה קופינסקי הי"ד, בן 43, הק' הרב אברהם שמואל גולדברג הי"ד, בן 68, והק' הרב קלמן לוין הי"ד, 11 חודשים לאחר מכן נפטר מפצעיו גם הרב חיים יחיאל רויטמן ז"ל.

חמאס פשע שנאה פיגוע ירי בית כנסת פיטסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד