כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ספין או דיל?

הרוטציה שתשים סוף לפילוג החרדי בבירה

מישהו חושש מהתוצאות? דיווח הבוקר על כך ש'דגל' הפנתה לדייטש המתמודד על ראשות העיר ירושלים, בבקשה שיפרוש מהמירוץ בתמורה לרוטציה עם מועמדם - משה ליאון | דייטש סרב: "רץ עד הסוף" 

הרוטציה שתשים סוף לפילוג החרדי בבירה
משה ליאון & יוסי דייטש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

קצת פחות מ-24 שעות לפתיחת הקלפיות ברחבי הארץ, והפרסומים על חיבורים אפשריים בין המועמדים בירושלים הבירה - צפים מעל פני השטח.

הבוקר (שני) דווח כי הוצע למועמד 'אגודת ישראל' יוסי דייטש, להסיר את מועמדותו בתמורה לרוטציה חלקית בראשות העיר. על פי הדיווח של יערה שפירא ב'כאן חדשות', על פי ההצעה שעלתה, 'אגודת ישראל' תתמוך בליאון כעת, ובתמורה ליאון יפרוש מתפקידו כראש עיר 9 חודשים לפני סוף כהונתו ודייטש יחליפו.

על פי הפרסום עצמו ב'כאן', דייטש סרב להצעה הנוכחית, באומרו כי הוא מתכוון להמשיך במירוץ עד הסוף, אולם המגעים של אנשיו עם ש"ס ו'דגל' נמשכו אתמול.

בתגובה לפרסום נמסר ממטה הבחירות של יוסי דייטש כי "אכן הגיעה הצעה כזו ליוסי דייטש מטעם מטה משה ליאון ודגל התורה, אך היא סורבה מיידית".

עוד נמסר כי "כנראה שיש מטות בהם מתגבר החשש מהפסד של ליאון. יוסי דייטש רץ עד הסוף - ובעזרת השם גם מנצח".

במטה של משה ליאון זעמו על הפרסום והגיבו בנחרצות, "מדובר בשקר גס ובניסיון ליצור ספין שקרי. לא הייתה ולא נבראה שום הצעה לרוטציה מצד משה ליאון או מי מטעמו, לא לדייטש ולא למישהו אחר. משה ליאון מתמודד על מנת להיות ראש עיר לתקופה ארוכה".

לגופו של פרסום הם אמרו, "ככה זה כנראה כאשר האכזבה והייאוש מתדפקים בפתח. לפתע מתפרסמים סקרים הזויים וכשזה לא עובד מנסים לפזר שמועות שבשקר יסודן. מדובר בספין זול ושקרי. הסיבה לספין השקרי היא אבדן עשתונות מוחלט. דייטש כמו אלקין, יודע שמשה ליאון כנראה ייבחר בסיבוב הראשון ומתקשה לקבל את המציאות הזאת", כך בתגובת מטהו.

יוסי דייטש משה ליאון רוטציה בירושלים ראשות העיר ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד