כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הבחירות באשדוד

הפלג מצטרף ל'אגודה' ותומך ביחיאל לסרי

פחות מ- 24 שעות לפתיחת הקלפיות בעיר אשדוד, כאשר ענייני הדת עומדים בראש סדר היום, הפלג הירושלמי מודיע על חיבור לאגודת ישראל ותמיכה בראש העירייה המכהן, יחיאל לסרי לראשות העיר

הפלג מצטרף ל'אגודה' ותומך ביחיאל לסרי

פחות מ- 24 שעות לפתיחת הקלפיות בעיר אשדוד, כאשר ענייני הדת עומדים בראש סדר היום, הפלג הירושלמי מודיע על חיבור לאגודת ישראל ותמיכה בראש העירייה המכהן, יחיאל לסרי לראשות העיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי, אמש פורסם מכתבו של ראש ישיבת גרודנא הרב משה שמידע, בו הוא הביע את תמיכתו במועמד לראשות העיר יחיאל לסרי, כמו כן תמיכה מפורשת "ברשימת אגודת ישראל המקומית שסימנה ג' למועצת העיר".

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי לתמיכה במועמדותו של יחיאל לסרי לראשות העיר, קדם מו"מ רבים עם מועמדים נוספים המתמודדים על ראשות העיר אשדוד, שביקשו לקבל את תמיכת בני הקהילה, כשאת הדיונים מנהלים אנשי ביתו של הרב שמידע , כשהם מדגישים בפני כל מועמד את הדרישה הנחרצת של ראש הישיבה, כי תנאי הסף לתמיכה בהם הוא השמירה על הסטטוס קוו בענייני הדת בעיר.

בימים האחרונים נועד המועמד לראשות העיר יחיאל לסרי לפגישה ממושכת עם הגר"מ שמידע, במהלכה הביע המועמד בפני הרב את מחויבותו ונכונותו לפעול ולעשות לשמירת הסטטוס קוו בעיר, בענייני השבת והכשרות, תוך מתן מענה הולם לערכי ציבור שומרי התורה בעיר, בשמירת מסורת התורה והיהדות.

במקביל לכך התנהל מו"מ עם נציגי אגו"י המקומית בעיר, לשם קבלת תמיכתה של קהילת בני תורה בעיר. על מכתבו של הרב שמידע צירפו את חתימותיהם מנהיגי תנועת בני תורה בהם הגאון רבי צבי פרידמן, שהוסיף במכתבו "אחרי שהמרא דאתרא דקהילת בני התורה בעיר אשדוד ידידי ראש הישיבה דגרודנא הגאון הגדול רבי משה שמידע שליט"א הגיע להבנות בעניין צביון העיר אשדוד והעמדת צרכי הקהילה בדרך רבותינו זיע"א למשך השנים הבאות, ברור שיש לשמוע להוראותיו והדרכותיו גם בעניין העומד לפנינו שהוא הבחירות".

עוד חתם על המכתב הגאון רבי ברוך שמואל הכהן דויטש מר"י קול תורה שכתב, "הנני מצטרף לדעתו של ידידי ראש הישיבה שליט"א למען חיזוק שמירת היהדות בעיר אשדוד והעמידה על המשמר מפני פרצות הזמן בברכת כהן באהבה לכל המצטרפים למען זה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד