י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אסם גאה להגיש: ארוחה בסיר אחד

אסם מגישה פתרון קל מהיר ובריא "ארוחה בסיר אחד" • חדש "הסדרה האסייתית" של אסם, 5 רטבים ו-6 סוגי נודלס בטעמים מפתיעים

אסם גאה להגיש: ארוחה בסיר אחד
צילום: יח"צ אסם

החורף הגיע ואין כמו ארוחה חמה באמצע היום או בסיומו של עוד יום עמוס, אז אם אתם מאלו שלא מתפשרים על איכות ובריאות אבל גם אינכם משופעים בזמן מיותר. בדיוק בשבילכם יוצאת אסם בקונספט חדש של "ארוחה בסיר אחד" ארוחה מהירה, טעימה ומגוונת לכל בני המשפחה. פתרון מלא לארוחה בסיר אחד, עם פסטה, פתיתים, רטבי בישול, נודלס, מרקי תיבול, שקדי מרק ועוד.

 מהיום, לא צריך להיות שף ולהשקיע שעות כדי ליהנות מארוחה משפחתית, טעימה ומפנקת.

במוצרי "ארוחה בסיר אחד" תפגשו בין השאר פתיתים עם עדשים - מוצר חדש, שנותן גיוון לפתיתים הקלאסיים שכל המשפחה אוהבת. עדשים הינם תוספת חלבון, שבשילוב עם הפתיתים נותנת מענה למג'דרה טעימה ומזינה.

מרק תיבול ירקות שורש רכיבים טבעיים- אבקת מרק 100% רכיבים טבעיים, מכילה ירקות שורש כדוגמת גזר, סלרי והמון תבלינים טובים שמשדרגים כל מנה.

שקדי מרק עם 30% חיטה מלאה- לאוהבי שקדי מרק עכשיו עם 30% חיטה מלאה, כדי הטעם האהוב שכל המשפחה אוהבת ישמר.

במקביל, אסם משיקה סדרה חדשה אסייתית הכוללת רטבים, נודלס שונים ופירורית פנקו לבישול אסייתי קל ומהיר. בסדרה החדשה יש 5 רטבים ו-6 סוגי נודלס. חלק מהרטבים הם שילוב טעמים כך ששימוש בהם מספיק לכל התיבול הדרוש בתבשיל.

יח"צ אסם

בתחום הנודלס הסדרה כוללת 6 מוצרים: נודלס אטריות אורז רחבות, נודלס אטריות להקפצה, נודלס אטריות מסולסלות, נודלס אטריות ביצים שטוחות, נודלס אטריות ביצים רחבות ונודלס אטריות עם תרד.

בתחום הרטבים הסדרה כוללת 5 רטבים: רוטב אסייתי למוקפץ, רוטב אסייתי חריף למוקפץ, רוטב סויה קלאסי, רוטב קארי ירוק תאילנדי ורוטב ספייסי צילי.

ממחקר שערכה אסם עולה כי 30% מהישראלים מקפיצים ארוחה אסייתית לפחות פעם בשבוע. למרות הפופולאריות והצמיחה של הקולינריה האסייתית, עדיין רוב הבשלנים בישראל נרתעים לנוכח רשימת מצרכים אינסופית, רכיבים שפחות מוכרים ומתכונים מורכבים.

כחלק מהמגמה ובכדי לסייע לצרכן הביתי, אסם משיקה את "הסדרה האסייתית": סדרת מוצרים חדשה שמנגישה את המטבח האסיאתי לבישול הביתי, בעזרתה תוכלו להכין מגוון רחב של מנות אסייתיות בקלות ובהנאה. המוצרים החדשים פותחו עם שפים, בהתאמה לחיך ולטעמים הישראליים.  כל מה שצריך לעשות זה לבחור את סוג הנודלס המועדף, להוסיף ירקות ותוספות שאוהבים, לבחור את הרוטב המועדף ולהתחיל להקפיץ.

לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת הפעילות בחטיבה הקולינרית באסם: "כחלק מהאסטרטגיה של אסם להיות השותפה לבישול, בחרנו להנגיש לצרכן הישראלי את המטבח האסייתי הכל כך אהוד. לאור המגמה הצומחת להכנה של מנות מהמטבח האסייתי, צרכנים מחפשים מוצרים שיסייעו להם להכין ארוחה טעימה ובקלות. הסדרה האסייתית של אסם נותנת מענה מלא להכנה של אוכל אסייתי טעים שכל המשפחה תאהב.

עבודת הפיתוח על הסדרה ערכה כ-שנה ולוותה במבחני טעימה בכדי להתאים את המטבח מהמזרח הרחוק לחיך הישראלי".

אסם אוכל בישול

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד