כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שעות לפתיחת הקלפיות > מיוחד

ראוכברגר במטה: "לא נעשה פרובוקציות. 45.000 יצביעו לנו" | צפו

מספר שעות לפני פתיחת הקלפיות, 'בחדרי חרדים' יצא למטות הבחירות בירושלים, שוחח עם המועמדים, מנהלי הקמפיין, והפעילים הנמרצים שנלחמים על כל קול | אליעזר ראוכברגר בראיון מיוחד על יום הבחירות, החששות, הסיכויים וההיערכות. לדבריו, "45.000 הבטיחו שיצביעו דת"

ראוכברגר במטה: "לא נעשה פרובוקציות. 45.000 יצביעו לנו" | צפו

ליל פתיחת הקלפיות, כתב 'בחדרי' ארי קלמן יצא למטות הבחירות, שמע את הקולות והקשיב לרחשי הלב של המועמדים שדרוכים לקראת יום הבחירות.

יו"ר 'דגל התורה' בירושלים אליעזר ראוכברגר, אומר ל'בחדרי', "יש התלהבות. במטה מתקשרים לבוחרים אחרונים ובודקים את הקלפיות ואת המטות".

לדברי יו"ר 'דגל' בירושלים, "אנחנו נערכים לכל תרחיש, אנחנו נוהגים בהגינות, לא נעשה שום פרובוקציות ושום דבר שאינו על פי חוק. לצערי אנחנו יודעים שבצד השני יש היערכות לעשות זיופים, כל מה שאתה מעלה ולא מעלה על דעתך".

ראוכברגר טוען, "הם הקימו מטה מיוחד של זיופים, שקרים והכשלה, וניסיון לזייף ולשקר ולשבש, אנחנו נערכים לכל זה. אנחנו יודעים שיש פליירים שגדולי הדור אמרו להצביע ככה או ככה. את הכל אנחנו יודעים, הכל".

"יש רק הוראה אחת, להצביע למשה ליאון ולדת למועצה, לא עושים ספינים על דעותיהם. בעזרת ה' דת תקבל שש מנדטים ומשה ליאון יהיה ראש העיר".

דודי בלומנשטוק אחראי יום מטה הבחירות, "אני חושב שדגל התורה מוכנה ליום הבחירות והיא תביא שישה מנדטים, לפני כמה דקות הצלחנו לדגום 45.000 מצביעים שיצביעו דת ומשה ליאון בקלפי".

דגל דגל התורה דגל ירושלים רבני דגל בחירות בחירות מקומיות בחירות מוניצפליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד