י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מהפכת ה-3D מגיעה גם לבגד שלך • וידאו לצפיה

אריאל 3D Actives החדשה מנקה ללא פשרות – אפילו את הכתמים הקשים שחדרו והתיבשו בעומק שכבות סיבי הבד • זאת בזכות שילוב טכנולוגיית תלת מימד מהפכנית בפיתוח נוסחה חדשה • וידאו לצפיה

מהפכת ה-3D מגיעה גם לבגד שלך • וידאו לצפיה



האם אנחנו מכירים את הבגדים שלנו לעומק?

הבדים מהם תפורים הבגדים שלנו מורכבים משכבות רבות של סיבים. סיבי הבד נמצאים בעומקים שונים בתוך האריג ויוצרים מימדים שונים לבגד. כתוצאה מכך, הכתמים אינם נעצרים בשכבה הראשונה, אלא חודרים עמוק אל תוך הבד. על מנת לנקות את הבגד באמת ולמנוע שאריות של כתמים, יש לחדור אל תוך השכבות העמוקות ביותר של הבד – דבר שאבקת כביסה רגילה, לא עושה.

אריאל, מותג הכביסה המוביל בישראל ובאירופה, אשר חרט על דגלו ניקיון ללא פשרות, מציג סטנדרט חדש של ניקיון ומשיק בישראל את המילה האחרונה בתחום מוצרי הכביסה בעולם. בהשראת מהפכת התלת-מימד, אריאל מביאה את החדשנות התלת מימדית לעולם האריגים והאופנה. מאות מדעני אריאל השתמשו בכלים וטכנולוגיית 3D הרשומים כפטנט בלעדי כדי לחקור את "התנהגות" הכתמים השונים בתוך האריגים השונים. מחקר זה הוביל לפיתוח נוסחת ניקוי חדשה ומהפכנית בעלת שלוש פעולות לניקיון מצוין:

אריאל 3D Actives: אבקת כביסה חדשנית, המצוידת בטכנולוגיה ובנוסחה מתקדמת, החודרת לעומק שכבות סיבי הבגד ומאפשרת הסרת כתמים אשר חדרו והתייבשו גם בשכבות העמוקות ביותר. "טכנולוגיית תלת-מימד מחוללת מהפך באופן שבו אנו רואים וחווים את העולם", אמר קאש שייק, המנהל הבינלאומי של קשרי החוץ של אריאל. "כולם מכירים את החדשנות מתחומי הבידור והאלקטרוניקה, אבל רק מעטים מודעים לאופן שבו טכנולוגיית תלת-מימד מגדירה מחדש הרבה תעשיות, מאמנות וארכיטקטורה עד בריאות ורפואה."

"החדשנות של אריאל מתחילה ונגמרת בצרכנים", אומר ברט ווטרס, מנהל השיווק הבינלאומי של אריאל. "מדי שנה אנו משוחחים עם אלפי צרכנים מכל רחבי העולם, ולמרות שהם מגיעים ממדינות ותרבויות שונות, כולם רוצים בגדים נקיים באופן מושלם, שנראים כמו חדשים. טכנולוגיית התלת-מימד שקיימת באריאל מסייעת לנו למלא את הצורך הזה".

את אריאל 3D Actives החדשה, ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ במחיר מקסימלי מומלץ לצרכן של 22.99 לאריזה של 1.25 ק"ג.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד