כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
גפני מכחיש בקולו > "עבריינים"

פרסום ראשון: 'דגל' הגישה תלונה על הטרדות

בכירי התנועה הליטאית חווים מהבוקר מסע הטרדות טלפוניות, מה שמשבית את פעילותם | בעקבות כך הוגשה תלונה למשטרה | גם ח"כ מלכיאלי מש"ס הגיש תלונה לקצין הכנסת על הטרדות | גפני מפרסם הבהרה בעקבות זיוף מכתב: "חבורת עבריינים רמאים"

פרסום ראשון: 'דגל' הגישה תלונה על הטרדות
גפני, מקלב ואשר צילום: מרים אלסטר, יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: בעקבות הטרדות שחווים אנשי מטה 'דגל התורה' וחברי הכנסת - הוגשה תלונה במשטרה. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

אנשי המטה ירח טוקר, שלומי פולק, ויעקב מורגנווסר, יחד עם חבר הכנסת יעקב אשר, מותקפים מאז שעות הבוקר במאות טלפונים, שמונעים מהם לתפקד.

גם יצחק פינדרוס, שנפסל מלהתמודד על ראשות העיר אלעד, מותקף בטלפונים רבים, שלא מאפשרים לו לפעול.

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', סוער גם בעיר חיפה. מטה 'דגל התורה' הגישו לפני שעה קלה תלונה במשטרת חיפה, על כך שמאז שעות הבוקר הם נתונים למתקפה טלפונית חריפה.

ב'דגל' מפנים אצבע מאשימה כלפי ראש העיר יונה יהב ופעילי 'אגודת ישראל'. לדברים, המתקפות מגיעות ככל הנראה ממערכת טלפוניה מסודרת, המנסה להעמיס שיחות על מטה הפעילים והקשר עם הבוחרים, כמו גם התקפות אישיות ואיומים על מנהלי המטה וחברי הרשימה.

מכתב מזויף של 'דגל' בירושלים, הביא את גפני לפרסם הכחשה

כמו כן, מכתב מזויף עם לוגו של 'דגל התורה', שכותרתו "הודעה והבהרה", ובו נכתב בין הייתר כי בעקבות "סכסוכים וחילוקי דעות בין מפלגת דגל התורה למשה ליאון... על כן לא נשקיע מרץ יתר בשכנוע והצבעה למשה ליאון".

עקב כך, פרסם יו"ר התנועה ח"כ משה גפני הקלטה, בה הוא מבהיר: "הובא לידיעתנו כי בירושלים פורסם מכתב מזויף של דגל התורה, שחתומים עליו חברי הכנסת שלנו יחד עם הרב רובינשטיין, מזכיר מועצת גדולי התורה. את אשר יגורנו בא. ידענו שחבורת עבריינים, תזייף הודעות בשם גדולי התורה. תזייף הודעות בשמנו. אין שום שינוי בעמדתם של גדולי התורה כפי שהורו לנו להצביע לד"ת ולמשה ליאון לראשות העיר".

גפני הוסיף ותקף: "חבורת זייפנים ורמאים ועבריינים, כנראה פועלים במשך כל היום וזה יגיע גם בהמשך היום, של הודעות מסוגים שונים שאין להם קשר למציאות. אנחנו לא נוקטים בשיטות האלה. גם זה היינו יכולים לעשות ואני אומר לכולם אין שום שינוי בהוראות של גדולי התורה. הזיופים האלה, אנחנו אפילו לא טורחים לוודא מי זה, אנחנו כנראה יודעים מי אלה".

לסיום הוא קרא למצביעים ש"לא להאמין לכל ההודעות האלה. לא להודעה הזאת ולא לכל הודעה שתבוא מהחבורה העבריינית הזאת בהמשך היום ובשם השם נעשה ונצליח".  

הטרדות גם בש"ס

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשעות אחרונות מאות אנשים מחייגים למכשיר הפלא של ח"כ מיכאל מלכיאלי, בטענה שחיפש אותם. עקב כך, הגיש הח"כ תלונה לקצין הכנסת.

ח"כ מלכיאלי אמר ל'בחדרי חרדים': "איש לא ישבור אותנו. נמשיך לפעול בכל הכח למען ש"ס ברחבי הארץ. מי שעושה זאת משדר מצוקה".

הטרדות גם באגודת ישראל 

ראשי המטות של 'אגודת ישראל' וביניהם יענקי ברגר (שלומי אמונים) ואברהם בראון (גור) בירושלים, מוטרדים בשעות אלו. תלונה הוגשה למשטרה.

משה משה גפני דגל התורה הטרדות טלפוניות יום הבחירות מיכאל מלכיאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד