י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
משפחה נמחקה • אבל כבד

נהג הרכב: "הרגתי משפחה, לא נוהג יותר"

בשיחתו עם החוקרים אמר הנהג ששרד, "אני רוצה למות. שאלתי את עצמי איך אני יכול להתמודד אם זה? אז אמרתי לעצמי לא, יש לי ארבעה ילדים, אני אחזיק את עצמי. אני לא אשקר לך אלה מחשבות שעברו עליי", והוסיף "הרגתי משפחה שלמה, לא אסע יותר לעולם"

נהג הרכב: "הרגתי משפחה, לא נוהג יותר"
צילום: זק"א

נהג הרכב ששרד את התאונה הקטלנית בה נהרגו בני משפחה שלמה תושבי פסגות, זוג הורים ושישה ילדים, סיפר לחוקרי המשטרה "אני ראיתי שלושה הרוגים, אבל מד"א אמרו לי חמישה, ועכשיו אמרו לי שמונה".

תוך כדי שהוא נוטל את האשמה על עצמו, אמר לחוקרים "אין לי מה להסתיר, אתם יודעים בדיוק מה היה שם. זו הפעם הראשונה שזה קורה לי. אני לא זוכר מה היה שם, אני יודע שאני הרגתי 5 אנשים, אני לא נוהג יותר".

בשיחתו עם החוקרים הוסיף "אני רוצה למות. שאלתי את עצמי איך אני יכול להתמודד אם זה? אז אמרתי לעצמי לא, יש לי ארבעה ילדים, אני אחזיק את עצמי. אני לא אשקר לך אלה מחשבות שעברו עליי", והוסיף "הרגתי משפחה שלמה, לא אסע יותר לעולם".

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה של המשטרה, עולה כי ככל הנראה היסח דעת של אחד הנהגים גרם לתאונה.

במשרד התחבורה אמרו כי הם "רואים בחומרה את העובדה שגורמים שונים מנצלים את האסון הכבד כדי להעליל עלילות פוליטיות ולהאשים את הממשלה בהאשמות חסרות כל בסיס". לדבריהם, "לפי נתוני חברת נתיבי ישראל קטע הכביש שבו מדובר הוא ישר ומטופל ועם שוליים רחבים ומן הראוי להמתין לתוצאות חקירת המשטרה כדי לדעת מה היו הסיבות לתאונה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בחשבון הטוויטר שלו לתאונה, וכתב "הלב נקרע לאור האסון הכבד שגדע היום את חייה של משפחה שלמה. רעייתי שרה ואני אבלים יחד עם כל אזרחי ישראל על החיים שנגדעו באיבם ושולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחה ולתושבי פסגות. היום, כשרבים מאזרחי ישראל מנצלים את יום השבתון לטיולים בארצנו, אני מבקש מכם לעשות הכל כדי לחזור הביתה בשלום".

גם יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין התייחס לתאונה ואמר "‫משפחה שלמה נמחקה היום באסון נורא. עתידם של שישה ילדים נקטע באחת. אני שולח חיבוק חם לחבריי תושבי פסגות ולבני המשפחה שאיבדו את ילדיהם ונכדיהם באסון הכבד. ‬‫לכם אזרחי ישראל, ובמיוחד למי שניצל את יום השבתון גם לטיול קצר: סעו לאט ובטוח ושובו הביתה בשלום".

 

תאונה קטלנית תאונה קשה תאונה חזיתית אסון משפחת עטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד