כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ראיון ל'בחדרי' > צפו

ח"כ אשר מפרשן מי האלמונים שהטרידו אותו

בתום יום עמוס, ח"כ יעקב אשר השיב לשאלות 'בחדרי חרדים' • על ההטרדות שחטף מאלמונים, הסיכויים של ליאון והמהפך המסתמן בחיפה • צפו בראיון

ח"כ אשר מפרשן מי האלמונים שהטרידו אותו
יעקב אשר צילום: בחדרי חרדים

בראיון ל'בחדרי חרדים', מתייחס ח"כ יעקב אשר למדגמים שמצביעים על ניצחונה של עינת קאליש רותם בעיר חיפה ועל תבוסתו המסתמנת של ראש העיר הנוכחי יונה יהב, לדבריו, "גם כשהייתי בבוקר, ראיתי אווירה בכל הציבורים, בציבור החילוני, בציבורים האחרים ובציבור החרדי".

לדבריו, הוא ראה בחיפה "אווירה של החלפת שלטון ובשורה חדשה. ללא ספק, המדגמים ממחישים את מה שראיתי שם, בוא נחכה לתוצאות האמת".

אשר נשאל, כיצד הוא הצליח לתפקד ביום הבחירות, לאחר שהסתובב בכל קצוות הארץ, במטות השונים, ובפרט לאחר שמטרידים אלמונים השביתו לו את הטלפון: "השביתו לי רק טלפון אחד, למזלי את הטלפון השני לא הצליחו", השיב.

מי חושש ומפחד ממך?

אשר: "אני שואל אותך, ישנן שתי אפשרויות. מי שלא רוצה שידעו מה הכוח שלנו, ומי שלא רוצה שידעו שאנחנו רובא דרובא של הציבור החרדי הליטאי. אלה לא רוצים את אלה. אבל דבר אחד אני יכול להגיד לך, גם אלה שלא רצו שידעו מה הכוח שלנו, ידידינו מאגודת ישראל, בסופו של יום אנחנו נהיה בעירייה ביחד ונעבוד כתף אל כתף עם כל תוצאה שלא תהיה", הוסיף אשר ל'בחדרי חרדים'.

 
בעקבות אחוזי ההצבעה הגבוהים בירושלים, ישנו סיכוי שדייטש יעלה לסיבוב שני ולא ליאון?

"אני חושב שאחוזי ההצבעה הגבוהים בירושלים הם לא כל כך נכונים בסופו של דבר, להערכתי זה יגיע לכ-250,000 מצביעים, שזה היה מה שהערכנו מתחילת המערכה".

יעקב אשר בחירות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד