כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
צפו בראיון

מקלב ל'בחדרי': "עבדנו תחת אלימות וזיופים"

אחרי יום בחירות מתיש, ח"כ מקלב בראיון ל'בחדרי חרדים' • "עבדנו תחת לחץ, אלימות וזיופים" • על ירושלים: "אני מעריך, לא כנביא ולא כבן נביא, אלא כפרשנות, שאנחנו צפויים להיות בסיבוב שני"

מקלב ל'בחדרי': "עבדנו תחת אלימות וזיופים"
ח"כ מקלב צילום: פלאש 90

בראיון שהעניק ח"כ מקלב ל'בחדרי חרדים', בתום יום הבוחר, הוא התייחס לאלימות ולזיופים שניסו לדבריו להפריע ל'דגל התורה' בירושלים. כמו"כ הוא התייחס לאחוז ההצבעה בירושלים ולמהפך המסתמן בחיפה. צפו בראיון המלא.

סיירת היום כמעט בכל רחבי הארץ, נסגרו הקלפיות, איך התחושות ב'דגל התורה'?

"סיירנו בכל הארץ, אבל ליבנו נשאר בירושלים. אתה רואה כאן את השמחה, ואחרי יום שלם של עבודה תחת לחץ, תחת אלימות ותחת זיופים, אבל התעלמנו מכל הדברים האלה והאנשים היו דבקים במטרה, היו צמודים למטרה".

לדבריו, פעילי 'דגל התורה' "ביצעו את העבודה שלהם במקצועיות ובהגינות, ולרגע אחד לא ניהלנו תעמולה נגדית, רק תעמולה חיובית, אני בטוח שהאמת תמיד מנצחת".

אחוזי ההצבעה היו גבוהים בירושלים.

"האחוזים עוד לא ברורים, זה בגלל יום השבתון. המשמעות של הדבר הזה: וודאי לא מבשרת טוב וזה מראה כמה שהסכנה היא גדולה, הסתמכנו על כך שאחוזי ההצבעה יהיו נמוכים, ולכן אנחנו, בכל אופן הציבור החרדי, יכולים להשפיע ולהוביל לראשות העיר".

לדבריו, "אחוזי ההצבעה מוכיחים - שתמיד צריך לקחת את הסיכון ובמערכת בחירות זה לא הימור ולא דבר שיכול לחזור על עצמו ולתקן אותו".

אתה רואה תרחיש שדייטש עולה לסיבוב שני ולא ליאון?

"אני לא רואה תרחישים, אנחנו דבקים במטרה הזאת של להצביע משה ליאון ועשינו את זה ללא כחל ושרק, והתעלמו - על אף ההודעות שהיו ועל אף שימוש בגדולי התורה. אני מניח שאם זה היה בצורה הפוכה, התגובה לא הייתה כמו התגובה שלנו".

"חבל שהמוטיבציה הזו והמאמצים - לא היו לפני עשר ולפני חמש שנים, ולגבי ההפרעות האלה - אנחנו גם מחושלים וגם מחוסנים. אנחנו קמנו בעקבות כך שהכוחנות דיברה והייתה כפיפות של דעה, ואנחנו בעניין הזה לא ניתן, אין לנו פריבילגיה אחרת".

מקלב הוסיף: "אני מעריך, לא כנביא ולא כבן נביא, אלא כפרשנות, שאנחנו צפויים להיות בסיבוב שני".

מה עם חיפה?

"התחושות שם לא ברורות. אין ספק שגם שם הייתה מערכת לא פשוטה, הציבור החיפאי עשוי להפתיע. אנחנו מאוד מקווים שקאליש כפי התחזיות תממש את התחזיות, ויהב - באמת הגיע הזמן שלו כפי שרבים חושבים".

בחירות אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד