כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סיקור מ-14 מוקדים > מתעדכן

מיוחד: תוצאות האמת בכל הריכוזים החרדיים

בביתר, אשדוד, אלעד ובטבריה נסגרו הקלפיות; בירושלים - קרב צמוד בין ברקוביץ' לליאון, בבית שמש מסתמן מהפך והדחת משה אבוטבול לטובת המועמד החילונית • בחדרי עם סיקור מיוחד של תוצאות האמת מכל הריכוזים החרדיים • מתעדכן

מיוחד: תוצאות האמת בכל הריכוזים החרדיים
קלפי צילום: פלאש 90

בביתר, אשדוד ובטבריה נסגרו הקלפיות; בירושלים - קרב צמוד בין ברקוביץ' לליאון, בבית שמש מסתמן כי אבוטבול מוביל בפער זעום למדי. 'בחדרי חרדים' בסיקור שוטף מתוצאות האמת בריכוזים החרדיים בכל רחבי הארץ.

אלעד: תוצאות סופיות - לאחר ספירת כל הקלפיות, מסתמן: ישראל פרוש מוביל בפער ניכר והוא זוכה ל-9,050 מהקולות, שהם 56% מכלל הקולות שנספרו. ברק צברי מקבל 7,105 קולות, שהם 44% מכלל הקולות.

אשדוד: מועמדם של החרדים ד"ר יחיאל לסרי, מוביל מול יתר המועמדים ומקבל 43% מהקולות. לסרי ייכנס ללשכת ראש העיר בפעם השלישית. לסרי התקשר ליו״ר ש״ס השר דרעי ואמר לו: "הניצחון הגדול הוא רק בזכות התמיכה שלך לאורך כל הדרך". השר דרעי ברך אותו על נצחונו וסיכם עמו שישמור על קדושת השבת וקדושת העיר. יצוין, כי נכון לשעה זו, סיעת ש״ס היא הגדולה ביותר בעיר.

בית שמש: נכון לשעה זו (1:42) מסתמן מהפך בעיר. מועמדת החילונים עליזה בלוך מובילה בכמה מאות קולות על המועמד החרדי משה אבוטבול. קולות החיילים טרם הגיעו, אולם אלו צפויים ללכת רק לטובתה של בלוך.

ביתר: התוצאות הסופיות: מאיר רובינשטיין מוביל בפער עצום מול יתר המתמודדים והוא זוכה ל-73.6% מכלל הקולות. אחריו מנחם זיידה (13.2%), יוסי חשין (8.5%) ורשימת 'בוחר בחיים' (4.7%).

בני ברק: 90% מהקולות בבני ברק נספרו: 16 מנדטים ליהדות התורה, ש"ס 7, עץ 2, הליכוד מפתיע עם 2, הן של אלי ישי עם 1.

חיפה: מסתמן מהפך: מועמדת החרדים עינת קליש רותם מובילה בפער עצום על ראש עיריית חיפה ב-15 השנים האחרונות, יונה יהב. יהב הודה בהפסדו ואמר: "מכבד את החלטת הבוחרים ואכבד את תוצאות הבחירות. חיפה היא מפעל חיי ואני מתפלל שהנהגת העיר החדשה תדע לשמר את מה שהושג פה ב-15 השנים האחרונות". עינת קאליש רותם הגיעה לאולם שעל יד בית כנסת תפארת ישראל ברחוב גאולה 1 בחיפה להודות למצביעיה החרדים שנתנו לה את היתרון מול יונה יהב.

טבריה: על פי תוצאות האמת הסופיות מסתמן: תבוסה לחרדים. המועמד רון קובי יהיה ראש העיר הבא.

ירושלים: אחרי ספירת 85% מהקולות בירושלים: משה ליאון 30.8%. ברקוביץ עם 30.7%. מסתמן: ברקוביץ' וליאון ירוצו לסיבוב שני ויתמודדו לקרב ראש בראש על הבירה.

כפר חב"ד: אלו התוצאות למועצה האזורית שדות דן > מפלגת כ"ח הנתמכת ע"י רב הכפר, הרב מאיר אשכנזי, זוכה ל-1056 קולות, המהווים שלושה מנדטים. מפלגת ל"ב בראשות בנימין ליפשיץ  זוכה ל-954 קולות - המהווים שני מנדטים. מפלגת ה' בראשות חיים רייכמן זוכה ל-588 קולות, השווים למנדט אחד. תוצאות הבחירות לוועד הכפר: מפלגת כ"ח הנתמכת ע"י רב הכפר - 1096 - ארבעה מנדטים. מפלגת ב"ה בראשות שמעון רבינוביץ - 848 - שלושה מנדטים. מפלגת א' בראשות יעקב קעניג- 671 - שני מנדטים.

נהריה: רונן מרלי מוביל עם 62% על ז'קי סבג, המכהן בראשות העיר זה כ-30 שנה וקיבל רק 23% רונן מרלי מוביל עם 62% על ז'קי סבג, המכהן בראשות העיר זה כ-30 שנה וקיבל רק 23%.

נתניה: לאחר ספירה של 30% מהקולות, מרים פיירברג מובילה עם 47.85% מהקולות, אחריה יוני שטבון עם 28.4% מהקולות, אפרים בולמש עם 6.76 והרצל קרן עם 5.66.

פתח תקווה: המועמד רמי גרינברג שנתמך על ידי ש"ס, הדיח את ראש העיר איציק ברוורמן, אחרי קדנציה אחת. ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם רמי גרינברג ובירך אותו על ניצחונו בבחירות בפתח תקווה. נתניהו: ״רמי, ברכות. יופי של ניצחון. אתה יודע שפתח תקווה מאוד יקרה לליבי כי אמי נולדה בה. היא עיר חשובה והממשלה בראשותי תמשיך לסייע לה בכל דרך״.

צפת: מהפך בעיר - ראש העיר הנוכחי אילן שוחט יודח ככל הנראה מכיסאו. מסתמן: סיבוב שני בין שוקי אוחנה לנחמן גלבך.

רמת גן: קרב צמוד בין כרמל שאמה הכהן - שנתמך על ידי ש"ס, לבין ישראל זינגר - ראש העיר המכהן.

אשדוד ביתר טבריה צפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד