י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
למחרת התוצאות הכואבות

מוזס קורא: "להתאחד סביב משה ליאון"

יו"ר סיעת יהדוה"ת בכנסת מנחם לייזר מוזס קורא הבוקר להתאחד סביב מועמדותו של משה ליאון לראשות העיר ירושלים, הוא עושה זאת בעוד חבריו שומרים על שתיקה תקשורתית, לאחר הפסדו של יוסי דייטש וכן ההתכווצות במושבים במועצת העיר

מוזס קורא: "להתאחד סביב משה ליאון"

בעוד חבריו לסיעה החסידית, אוספים את השברים, לאחר ההפסד הצורב אמש, לאחר שהפילוג החרדי בבירה, הביא לכך שהמועמד החרדי יוסי דייטש, לא העפיל לסיבוב השני, יש מי שכבר התעשת וקורא לאחדות השורות.

חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס, המשמש כיו"ר סיעת 'יהדות התורה' בכנסת אומר הבוקר, "עלינו לנצל את ההזדמנות שנוצרה בירושלים להפסיק את המחלוקת ולפעול באחדות, כדי שלא נגיע לבחירות הכלליות כשאנחנו מפולגים".

מוזס הבהיר, "אני אמליץ למועצת גדולי התורה לתמוך במר משה ליאון. אני קורא גם לחבריי ב'יהדות התורה' להתעלות מעל המחלוקות שקרעו אותנו מבפנים בחודשים האחרונים ולתמוך באחדות בתוך היהדות החרדית".

כזכור, מערכת הבחירות לרשויות המקומיות הביאו לפיצולים שתוצאותיהם הכאיבו קשות לסיעת 'אגודת ישראל', כך למשל בבירה, לא רק שמועמדה יוסי דייטש לא העפיל לסיבוב השני, היא גם התרסקה במנין המנדטים למועצת העיר ומקבלת 3 מנדטים בלבד, תוצאה שהשאירה את יו"ר הסיעהף נציג חב"ד - יעקב הלפרין, בחוץ.

מנחם אליעזר מוזס משה ליאון אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד