י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אסון משפחת עטר

חשד: נהג הרכב נסע תחת השפעת סמים

יממה לאחר האסון הטראגי בפטירתם של שמונת בני משפחת עטר בתאונה המחרידה סמוך לים המלח, בשעה זו מובאים הנספים למנוחת עולמים | מעצרו של הנהג הוארך והוא חשוד כי היה תחת השפעה של סמים | "אני לא מאחל לאף אחד להיות במקום שהאיש הזה נמצא בו"

חשד: נהג הרכב נסע תחת השפעת סמים
תאונה קטלנית בכביש 90 סמוך לים המלח צילום: נתי שפירא

בשעה זו מובאים למנוחות שמונת בני משפחת עטר בבית העלמין בנתניה, אב המשפחה יריב בן 45, שושי, אם המשפחה, בת 47, וילדיהם יעקב ישראל בן 12, עטרת בת 11, איילה בת 9, מוריה בת 7, ידיד בן 5 ואביגיל בת 3.

בני המשפחה היו בדרכם לטיול משפחתי ונהרגו בתאונת דרכים חזיתית בכביש 90 באזור ים המלח. נהג הג'יפ שהתנגש בהם, בן 52, פונה לבית החולים ועם שחרורו נעצר על ידי המשטרה. היום (רביעי) הוא הובא לבית משפט השלום בבאר שבע, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים, בין היתר הוא חשוד כי היה תחת השפעה של סמים בזמן התאונה.

פרקליטי החשוד עורכי הדין ינון היימן ואביעד חייט, אמרו כי "הוא מסר גרסה כבר בזירה, הוא שיתף פעולה עם החוקרים. מדובר באדם שמתייסר עקב מה שקרה, הוא לא מפסיק לבכות. הוא סובל באופן נפשי, מדובר בנכה ב-90%".

"הלב נחמץ, זאת תאונה נוראית. אני לא מאחל לאף אחד להיות במקום שהאיש הזה נמצא בו", אמר השופט צבי פורר, "התאונה המדוברת היא תאונה קטלנית שגבתה את חייה של משפחה שלמה. אולם אי אפשר להתעלם כי בשלב הזה של המעצר יש השלכות גם בעניינו של החשוד. הוא לא ברח מהזירה", קבע השופט. עוד הוסיף ואמר כי "החשד להריגה מתבסס בין השאר על ממצאים שהעלו חשד כי החשוד השתמש בסם" והאריך את מעצרו בשישה ימים.

לאחר התאונה הקטלנית בכביש 90 מצפון לעין בוקק, בין רכבם של משפחת עטר ז"ל תושבי פסגות לג'יפ ובנו בני משפחה אחרת, נהג הג'יפ צעק "הרגתי אותם, הרגתי אותם", באשר החשד הראשוני הוא שיצא לעקיפה מסוכנת וגרם לתאונה. רכב בני משפחת עטר עלה באש וכל יושבי הרכב, זוג הורים וכל ילדיהם, נספו.

"אין לי מה להסתיר, אתם יודעים בדיוק מה היה שם. זו הפעם הראשונה שזה קורה לי. אני לא זוכר מה היה שם, אני יודע שאני הרגתי 5 אנשים, אני לא נוהג יותר. לאחר שהתברר כי כל בני המשפחה נהרגו, אמר "אני ראיתי שלושה הרוגים, אבל מד"א אמרו לי חמישה, ועכשיו אמרו לי שמונה. אני רוצה למות. שאלתי את עצמי איך אני יכול להתמודד אם זה? אז אמרתי לעצמי לא, יש לי ארבעה ילדים, אני אחזיק את עצמי. אני לא אשקר לך אלה מחשבות שעברו עליי".

תאונת דרכים כביש 90 סטייה מנתיב אסון משפחת עטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד